مایکروسافت مانند تسلا در بیت کوین سرمایه گذاری نمی کند

برد اسمیت، رئیس شرکت مایکروسافت(دومبن شرکت بزرگ در ایالات متحده) اعلام کرد که این شرکت برنامه کوتاه مدتی برای قرار دادن بیت کوین (BTC) در ترازنامه های مالی خود را ندارد. اسمیت در مصاحبه خود با جولیا چاترلی خبرنگار سی ان ان اعلام کرد که احتمال دارد که مایکروسافت نظر خود را درباره سرمایه گذاری در بیت کوین تغییر دهد. رئیس مایکروسافت در پاسخ به سوال درباره ی برنامه های مایکروسافت برای متنوع سازی ارزهای رمزپایه پس از سرمایه گذاری 1.5 میلیارد دلاری تسلا در بیت کوین، گفت که از چنین بحث هایی اطلاع ندارد.

من در مایکروسافت هیچ بحثی در مورد بیت کوین را نشنیده ام. اما بگذارید فقط این را اعلام کنم، اگر سیاست سرمایه گذاری خود را در مورد ارز دیجیتالی بیت کوین تغییر دهیم، جولیا(خبرنگار سی ان ان) تو اولین نفری خواهی یود که از این موضوع مطلع می شوی.

سرمایه بازار بیت کوین در حال افزایش است و در حال رسیدن به ارزش برابر با بزرگترین شرکت های امریکایی می باشد. همانطور که در گزارش های قبلی منتشر شد، ارزش بازار بیت کوین با عبور از ارزش تسلا و اندکی پس از انتشار خبر سرمایه گذاری یکونیم میلیارد دلاری شرکت تسلا بر روی بیت کوین، ارزش سرمایه بیت کوین از 808 میلیارد دلار عبور کرد.

در ادامه رکورد شکنی تاریخی بیت کوین که در 17 فوریه 2021 (29 بهمن) هر بیت کوین به ارزش 51 هزار دلار رسید، ارزش کل سرمایه بیت کوین به 948 میلیارد دلار رسید. بیت کوین برای رسیدن به ارزش بازار مایکروسافت که 1.8 تریلیارد دلار می باشد، باید ارزش خود را در بازار سرمایه دو برابر کند.

در تاریخ 12 فوریه (24 بهمن) دنیل پینتو، رئیس بانک جی پی مورگان ادعا کرد که این شرکت در نهایت به دلیل افزایش تقاضا مجبور به ورود به بازار ارزهای رمزنگاری شده خواهد شد. پیش از این، استراتژیست های جی پی مورگان استدلال می کردند که خرید بیت کوین توسط تسلا به دلیل نواسانات بالای بیت کوین، لزوما باعث ایجاد یک سرمایه گذاری مشابه نخواهد شد.

منبع cointelegraph

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up