مایکروسافت تعمیر ترک های صفحه نمایش سرفیس لپ تاپ ۳ را به صورت رایگان انجام می دهد

شرکت مایکروسافت در سال گذشته در سال ۲۰۱۹ سرفیس لپ تاپ ۳ را معرفی کرد و در ماه اکتبر راهی بازار جهانی کرد. پس از عرضه ی این محصول برخی از کاربران در گزارش های خود مدعی شدند که در صفحه نمایش سرفیس لپ تاپ ۳ بدون هیچ دلیلی ترک های ریزی نمایان می شود. مایکروسافت در ماه فوریه سال جاری اعلام کرد که این موضوع را بررسی کرده است و اطلاعایه جدیدی را منتشر کرده است. مایکروسافت در بیانیه ی جدیدی دلایل ترک های ریز در صفحه نمایش سرفیس لپ تاپ ۳ را توضیح داده است و اعلام کرده است که کاربران نگران این موضوع نباشند،مایکروسافت این مشکل را به صورت رایگان حل می کند. این بیانیه توسط وب سایت ZDNet منتشر شده است:

ما تمام اداعاهای کاربران را که مربوط به ترک صفحه نمایش سرفیس لپ تاپ ۳ را بررسی کردیم و مشخص شد که در برخی موارد یک ذره خارجی سخت می تواند باعث شکستگی صفحه نمایش به اندازه یک تار مو شود. این ترک خوردگی ها می تواند به شکلی کاملا غیر منتظره ای نمایان شود که هیچ دلیلی برای آن وجود ندارد.

مایکروسافت در بیانیه ی پشتیبانی خود اعلام کرد: اگر باور دارید که دستگاه شما با مشکل ترک خوردگی صفحه نمایش مواجه شده است، از شما می خواهیم تا با تیم پشتیبانی مایکروسافت تماس بگیرید تا تعمیر سرفیس لپ تاپ ۳ را در زمانی که دستگاه گارانتی دارد به صورت کاملا رایگان تعمیر شود.

مایکروسافت همچنین اعلام کرد که کاربران اگر هزینه ای را برای بر طرف کردن این مشکل پرداخت کرده اند و معتقد هستند هزینه ی پرداخت شده تحت پوشش قوانین مایکروسافت می باشد، می توانند با پشتیبانی تماس بگیرند و آن مبلغ به حسابشان برگشت داده شود.

منبع theverge

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up