مایکروسافت با هوش مصنوعی توسعه اپلیکیشن را بدون نیاز به کد نویسی امکان پذیر کرد

مایکروسافت با هوش مصنوعی توسعه اپلیکیشن را بدون نیاز به کد نویسی هموار کرد

شرکت مایکروسافت  روز دوشنبه فناوری ChatGPT را با پلتفرم Power Platform خود که به کاربران این امکان را می دهد تا بتوانند اپلیکیشن های جدید خود را با کدگذاری کم یا بدون کدنویسی توسعه دهند. این جدیدترین ادغام هوش مصنوعی در محصولات مایکروسافت است.

شرکت‌های بزرگ فناوری از جمله مایکروسافت آلفابت و بایدو در حال سرعت بخشیدن به ادغام هوش مصنوعی مولد در سرویس های خود می باشند. هوش مصنوعی مولد فناوری فوق العاده ای است که به دلیل توانایی‌اش در تولید پاسخ‌های متنی همچون انسان در پرسش‌ها  محبوبیت بسیاری پیدا کرده است.

مایکروسافت اعلام کرد مجموعه ای از ابزارهای هوش تجاری و توسعه اپلیکیشن در Power Platform، از جمله Power Virtual Agent و AI Builder، با قابلیت های جدید به روز رسانی شده اند.

Power Virtual Agent، ابزاری برای کسب‌وکارها برای ساخت چت بات می باشد که هم اکنون می‌تواند به منابع داخلی شرکت متصل شود تا خلاصه‌ای از گزارش‌های هفتگی و درخواست‌های مشتریان را تولید کند.

مایکروسافت همچنین قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد را به AI Builder اضافه کرده است که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد گردش کار را خودکار کنند و نسخه جدیدی از پلتفرم مدیریت کسب‌وکار خود Dynamics 365 را بر اساس این فناوری راه‌اندازی کرده است.

Dynamics 365 Copilot، آخرین نسخه ابزار مایکروسافت است که شامل تعدادی برنامه کاربردی برای فروش، خدمات مشتری و بازاریابی است، هوش مصنوعی را برای خودکارسازی وظایف خاصی مانند جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌ها یا ایجاد یک کمپین ایمیل، از جمله قابلیت‌های دیگر، ادغام می‌کند. مایکروسافت همچنین روز دوشنبه گفت که ساتیا نادلا، رویدادی را در 16 مارس میزبانی خواهد کرد تا درباره « بهره‌وری با هوش مصنوعی» بحث شود.

منبع reuters

نرم افزار حسابداری

آپدیت جدید ویندوز 11 و بی نیازی به گذرواژه ها

ChatGPT

نسخه ی جدید ChatGPT می‌تواند مکالمه‌ی صوتی با کاربر برقرار کند

جانی آیو مدیر اسبق اپل

مدیر سابق اپل، آیفون هوش مصنوعی را میسازد

تلگرام تبدیل به سوپر اپلیکیشن میشود

رونمایی سامسونگ از گلکسی رینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up