مایکروسافت با ارائه قایلیت جدید اکسچنج آنلاین، از طوفان های ایمیلی جلوگیری میکند

مایکروسافت در روز گذشته قابلیت جدیدی برای سرویس های آفیس ۳۶۵ (Office 365) و اکسچنج آنلاین (Exchange Online) معرفی کرد. قابلیت جدیدی که مایکروسافت ارائه داده است برای جلوگیری از طوفان های ایمیل (پاسخ دادن به همه Reply All) می باشد. فرض کنید شما ایمیلی را برای چندین نفر ارسال کرده اید،  اگر هر کدام از این مخاطبانی که از طریق گزینه (پاسخ دادن به همه) جواب ایمیل را ارسال کند، این کار باعث می شود جواب آن ایمیل در تمام صندوق ورودی مخاطبان ظاهر شود. اما این کار باعث می شود مخاطبی که با این روش پاسخ ایمیل خود را ارسال کند، ممکن است صدها ایمیل وارد صندوق ورودی هر مخاطب ظاهر شود. مایکروسافت در قابلیت جدیدی که برای آفیس ۳۶۵ و اکسچنج آنلاین معرفی کرده است، این مشکل را بر طرف شده است.

ویژگی جدید جدید مایکروسافت بیشتر در سازمان های بزرگ کاربرد دارد و در حال حاضر قادر به شناسایی ۱۰ ایمیل (Reply All) که به بیش از ۵ هزار مخاطب در مدت ۶۰ دقیقع ارسال شده اند را تشخیص دهد. مایکروسافت در اطلاعیه ی رسمی اعلام کرد: ما با دریافت بازخورد کاربران تصمیم گرفتیم بهبود هایی را در قابلیت جدید (Reply All Storm Protection) اعمال کنیم.

پاسخ دهی به تمام طوفان های ایمیل مشکلی است که مشاغل بزرگ و کوچک را تحت تاثیر قرار می دهد و در چند دهه اخیر این مشکل وجود دارد. طوفان ایمیل ها در سال ۱۹۹۷ رخ داد که کارمندان مایکروسافت آن را به عنوان Bedlam DL3 یاد می کنند.حدود ۲۵ هزار نفر در لیست مخاطبانی قرار داشتند که این ایمیل را دریافت کرده اند و همچنان در حال پاسخ دهی به ایمیل بودند. این اتفاق باعث شد ۱۵ میلیون ایمیل و ۱۹۵ گیگابایت داده تولید شود. این حادثه باعث شد سرورهای ایمیل اکسچنج مایکروسافت دچار مشکل شود، و. این شرکت برای جلوگیری از این مشکل مجبور به اعمال محدودیت دریافت ایمیل ها در مایکروسافت اکسچنج شد.

اما ردموندی ها هنوز هم با مشکلات طوفان ایمیلی سروکار دارند. در سال ۲۰۱۹ یک اعلان در گیت هاب باعث شد یک ایمیل برای هزاران کارمند مایکروسافت ارسال شود. همچنین در ماه مارس نیز هزاران نفر از کارمندان مایکروسافت طوفان های ایمیلی را دریافت کردند و در حال پاسخ دهی به ایمیلی خاص بودند که به سرعت در عرض ۳۰ دقیقه این مشکل حل شد.

ویژگی جدید Reply All Storm Protection پس از فعال شدن، به مدت ۴ ساعت فعال باقی می ماند تا زمان کافی برای جلوگیری از ارسال طوفان ایمیل ها داشته باشد. این ویژگی جدید فعلا برای کارمندان مایکروسافت فعال می باشد. مایکروسافت اعلام کرد: نسخه اولیه این قابلیت در آزمایشاتی که انجام دادیم توانسته است تا حد زیادی از ایجاد طوفان های ایمیلی جلوگیری کند.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up