مایکروسافت امکان برقراری ارتباط کاربران مایکروسافت تیمز و اسکایپ را فراهم کرد

اسکایپ و مایکروسافت تیمز

شرکت مایکروسافت به زودی به روزرسانی اپلیکیشن های تیمز و اسکایپ را ارائه خواهد کرد. در این به روز رسانی کاربران اپلیکیشن های مایکروسافت تیمز و اسکایپ قادر خواهند بود با یکدیگر تارتباط برقرار کنند و پیام ارسال کنند. این به روز رسانی تا پایان ماه مارس سال جاری منتشر خواهد شد و این قابلیت برای کاربران سرویس آفیس ۳۶۵ و مایکروسافت ۳۶۵ تا پایان ماه آوریل در دسترس قرار می گیرد. این قابلیت در ژوئیه سال گذشته توسط مایکروسافت معرفی شد. بر همین اساس کاربران این دو اپلیکیشن برای برقراری تماس باید از طریق ایمیل خود ارتباط بر قرار کنند.

کاربرانی که تمایل دارند این ویژگی را فعال کنند، باید به قسمت ادمین سنتر مدیریت مایکروسافت ۳۶۵ و به دسترسی خارجی External access مراجعه کرده و قابلیت برقراری ارتباط با کاربران اسکایپ را فعال کنند. مدتی است که اپلیکیشن مایکروسافت تیمز مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است، با توجه به آمار منتشر شده این اپلیکیشن روزانه بیش از ۲۰ میلیون کاربر فعال دارد. در حال حاضر ۹۱ شرکت از ۱۰۰ شرکت برتر در ایالات متحده از اپلیکیشن مایکروسافت تیمز استفاده می کنند. مایکروسافت با ارائه ی این اپلیکیشن به عنوان نوآور ترین شرکت ارائه کننده خدمات اداری در سال ۲۰۲۰ انتخاب شد.

قابلیت ارتباط بین اپلیکیشن تیمز و اسکایپ یک تغییر خوشایند برای کاربران این دو اپلیکیشن می باشد. مایکروسافت در سال ۲۰۱۷ اعلام کرد که درآینده قصد دارد در آفیس ۳۶۵ مایکروسافت تیمز را جایگزین اسکایپ کند. در حال حاضر مشخص نیست که این اقدام مایکروسات برای کاربران خوشایند خواهد بود یا خیر، احتمالا در سال ۲۰۲۱ اپلیکیشن اسکایپ به طور رسمی بازنشسته خواهد شد.

منبع mspoweruser

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up