مایکروسافت اج با به روز رسانی نوار کناری منتشر شد

مرورگر اج

مایکروسافت در روز گذشته نسخه جدید مرورگر اج 107 را برای تمامی کاربران منتشر کرده است. آخرین نسخه مرورگر اج برای دانلود در ویندوز، macOS و لینوکس در دسترس است و تنها یک تغییر قابل توجهی در آخرین نسخه مشاهده میشود.

بر اساس شواهدی که منتشر شده است نوار کناری این مرورگر به روز رسانی شده است. نوار کناری یک ویژگی است که به شما امکان می دهد به ابزارهای مختلف بهره وری در کنار صفحه باز شده دسترسی داشته باشید. همچنین امکان مشاهده دو وب سایت در یک پنجره Edge و پین کردن یک صفحه خاص برای در دسترس نگه داشتن آن در هر برگه را فراهم می کند.

چه چیزی در مرورگر مایکروسافت اج 107 جدید است؟

نوار کناری مایکروسافت اج به کاربران امکان می دهد به ابزارهای بهره وری در کنار پنجره مرور خود دسترسی داشته باشند. مشتریان سازمانی میتوانند از خدمات Search، Discover، Office.com و Outlook استفاده کنند. همچنین مدیران می توانند با استفاده از خط مشی های HubsSidebarEnabled، ExtensionInstallBlockList و ExtensionInstallForceList، دسترسی ها را کنترل کرده و نوار کناری مایکروسافت اج را پیکربندی کنند.

شناسه برنامه افزودنی برای هر برنامه نوار کناری را می‌توانید در edge://sidebar-internals اقدام کنید. برای اطلاعات بیشتر، به مدیریت نوار کناری درمایکروسافت اج مراجعه کنید. سیاست جدید برای انعطاف پذیری بیشتر در راه اندازی مایکروسافت اج می باشد و  خط مشی RestoreOnStartupUserURLsEnabled به کاربران این امکان را می دهد که URL های خود را اضافه و حذف کنند تا هنگام راه اندازی مرورگر اج باز شوند و در عین حال لیست اجباری سایت های مشخص شده توسط سرپرست را حفظ کنند.

می‌توانید فهرستی از خط‌مشی‌های جدید و منسوخ شده مرورگر اج 107 را در اسناد رسمی در وب‌سایت مایکروسافت بیابید. مرورگر به طور خودکار خود را به روزرسانی میشود، اما می توانید به طور دستی edge://settings/help آن را به روز کنید.

منبع neowin

نرم افزار حسابداری

آپدیت جدید ویندوز 11 و بی نیازی به گذرواژه ها

ChatGPT

نسخه ی جدید ChatGPT می‌تواند مکالمه‌ی صوتی با کاربر برقرار کند

جانی آیو مدیر اسبق اپل

مدیر سابق اپل، آیفون هوش مصنوعی را میسازد

تلگرام تبدیل به سوپر اپلیکیشن میشود

رونمایی سامسونگ از گلکسی رینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up