فیسبوک در حال ادغام آزمایشی فیسبوک مسنجر با واتساپ است

فیسبوک مدت ها پیش اعلام کرده بود که قصد دارد اینستاگرام، فیسبوک مسینجر و واتساپ را ادغام کند.چندی پیش، اینستاگرام و فیسبوک مسنجر ادغام شدند . اکنون اخباری در مورد ادغام واتساپ و مسنجر منتشر شده است.بر اساس گزارشی که وب سایت WABetaInfo منتشر کرده است، الساندرو پالوزی، افشاگر معروف ایتالیایی یک تغییر پنهانی را در فیسبوک مسنجر پیدا کرده است. این افشاگر ادعا می کند که توانسته است چت واتساپ را در مسنجر پیدا کند.

بر اساس این گزارش، هنوز ادغام هر دو سرویس فیسبوک مسنجر و واتساپ امکان پذیر نمی باشد، اما کاری که پالوتزی انجام داد فقط یک چت را به عنوان مکالمه در واتساپ شناسایی کرده است تا نشان دهد که وقتی این ویژگی در آینده در دسترس باشد، چت ها در مسنجر چگونه به نظر خواهند رسید.

این اطلاعات نشان می دهد که اتصال بین واتساپ و مسنجر کاملا اختیاری است، همانطور که بین اینستاگرام و مسنجر وجود دارد. وبسایت WABeteInfo می گوید: چنین ویژگی ای که قبلا در مسنجر فیسبوک پیاده سازی شده است ممکن است در به واستاپ نیز اضافه شوند. ویژگی دیگری که در واتساپ از طریق اپلیکیشن بتا توسط TestFlight در حال آزمایش است، نشان بازطراحی شده منشن است. این نشان ذکر شده بازطراحی شده است که تفاوت بسیاری با ریپلای کردن در چت های گروهی دارد. WABetaInfo می گوید این قابلیت هنوز برای سیستم عامل iOS در حال آزمایش است بنابراین ممکن است مدتی طول بکشد تا به نسخه نهایی واتساپ اضافه شود.

در اوایل هفته، در اپلیکیشن واتساپ قابلیت پیام های ناپدید شونده را برای همه کاربران در یک گپ گروهی برای تمامی کاربران اضافه کرد و نسخه جدید واتساپ نمایش محتوای چند رسانه ای را بهبود داده است.

منبع 9to5mac

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up