فرودگاه آمستردام به خود پرداز ATM بیت کوین مجهز شد

فرودگاه بین المللی آمستردام در کشور هلند مجهز به خود پرداز ATM ارز رمز نگاری شده است . مسافران می توانند با مراحعه به خودپردازهای موجود در این فرودگاه پول های یورو خود را به ارزهای رمز نگاری شده بیت کوین و یا اتریوم تبدیل کنند . دستگاه خودپرداز ارز بیت کوین ، بصورت آزمایشی به مدت ۶ ماه در فرودگاه بین المللی آمستردام نصب شده است و کاربران می توانند پول های خود را به بیت کوین تبدیل کنند . Schiphol می گوید : این اولین خودپرداز ارز دیجیتالی در اروپا می باشد  که در فرودگاه بین المللی آمستردام نصب شده است .

تانیجا دیک ، مدیر عامل بخش خدمات مسافران در فرودگاه اسخیپول می گوید : فرودگاه بین المللی اسپیخول همواره در تلاش است تا به مسافران خود خدمات مطلوب و موردنیازشان را در اختیارشان قرار دهند . ما با نصب و راه اندازی خودپرداز ارز دیجیتالی بیت کوین ، امیدواریم تا خدمات مفیدی را برای مسافران این فرودگاه ارائه کرده باشیم ، مسافران این فرودگاه به راحتی می تواننند با استفاده از این خودپرداز یورو را به ارز رمز نگاری  شده بیت کوین و یا اتریوم تبدیل کنند . مسافرانی که نمی توانند یورو را در کشورهای دیگر خرج کنند،  می توانند بعد از پایان سفر خود پول های خود را به ارز دیجیتالی تبدیل کنند .

مسافرانی که در فرودگاه اسخیپول آمستردام می باشند با مراجعه به سالن شماره ۱ و ۲ می توانند از خودپردازهای ارزهای دیجیتالی استفاده کنند .  خودپردازهای ارزهای رمزنگاری شده با کمک شرکت Byelex که ارائه دخنه خدمات پرداخت ارزهای رمزنگاری شده می باشد .

منبع thenextweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up