فرم درخواست شغل استیو جابز در سال 1973 به حراج گذاشته شد

این روزها انتشار فرم درخواست شغل استیو جابز سروصدای زیادی به پا کرده است. فرم درخواست شغل استیو جابز در سال 1973 نوشته شده است، زمانی که استیو از دانشگاه خود اخراج شده بود. در آن زمان امکاناتی برای ثبت درخواست شغل آنلاینی وجود نداشت، همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، استیو جابز فرم درخواست شغل خود را با دستان خودش پر کرده است.

جابز در این فرم مشخص نکرده است که برای چه سمتی درخواست خود را پر کرده است و حتی نام شرکت نیز در این فرم مشخص نشده است. اما با توجه به بخش مهرات ها، نشان می دهد که فرم درخواست شغل به یک شرکت محاسباتی و کامپیوتری ارسال شده است.

در این فرم استیو جابز تجربه های خود در استفاده از کامپیوتر و محاسبات عنوان کرده است و توانایی های ویژه ای در مهندسی فناوری الکترونیک و طراحی دیجیتال عنوان کرده است. گفته می شود استیو جابز بعد از یک سال به عنوان تکنسین به شرکت آتاری پیوسته است و در آنجا با استیو وزنیاک همکاری کرده است، قبل از اینکه در سال 1976 اپل را تاسیس کنند.

این فرم برای اولین بار در سال 2018 به حراج گذاشته شد که به قیمت 175 هزار دلار به فروش رفته بود. البته در گذشته نیز وسایل زیادی که مربوط به استیو جابز بود به حراج گذاشته شده است. پس از فعالیت رسمی اپل، یکی از مجله های مطرح آن زمان تصویر استیو جابز را چاپ کرد و خود استیو جابز یکی از مجله ها را امضا کرد که آن مجله در با قیمت 16 هزار دلار در یک حراجی به فروش رفت.

منبع 9to5mac

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up