شرکت سونی تبلت های ۸ و ۱۰ اینچی عرضه خواهد کرد

بر اساس گزارشات جدیدی که منتشر شده است ، شرکت سونی در تابستان سال جاری تبلت های انمدرویدی جدیدی را معرفی خواهد کرد .بر اساس کد منبع دوربین ، شرکت سونی در حال برنامه ریزی برای معرفی تبلت های ۸ اینچی و ۱۰ اینچی اندرویدی خود می باشد . اطلاعاتی که در کد منبع بدست آمده است نشان میدهد تبلت های جدید این شرکت ۸ و ۱۰ اینچی خواهند بود .

در حال حاضر ممکن است شما شایعات گذشته را به خاطر داشته باشید که گفته میشد سونی قرار است در تابستان اکسپریا زد ۲ پرو را معرفی کند ، اما به احتمال زیاد سونی هر سه مدل از محصولات جدید خود را در تابستان معرفی کند . گوشی هوشمند اکسپریا زد ۲ پرو پرچمدار جدید سونی خواهد بود که حتی از گوشی های اکسپریا زد ۲ و اکسپریا زد ۲ کامپکت قدرتمند تر خواهد بود .انتظار می رود اکسپریا زد ۲ پرو به ۶ گیگابایت رم مجهز شود و حاشیه های نازک با صفحه نمایش ۴k مجهز به بازار عرضه خواهد شد .

در گزارش ها آمده است ، سونی تبلت های جدید خود را با برند اکسپریا زد ۲ معرفی خواهد کرد ، بنابراین ممکن است سونی تبلت های جدید خود را با نام اکسپریا زد ۲ معرفی کند . شرکت سونی از سال ۲۰۱۵ تبلت جدیدی را معرفی نکرده است ، آخرین تبلت این شرکت اکسپریا زد ۴ در ماه مارس سال ۲۰۱۵ معرفی شده است . تبلت اکسپریا زد ۴ از قابلیت های فوق العاده ای بهرمند بود ، این تبلت از استاندارد IP68 که برای مقاومت تبلت در برابر گردوقبار بهره مند شده بود که در آن سال هیچ دستگاهی چنین قابلیتی را نداشت . همچنین آخرین تبلت سونی از طراحی زیبایی برخوردار بود و بدنه این دستگاه از قلز و شیشه ساخته شده بود .

به احتمال بسیار زیاد سونی تبلت اسکپریا زد ۲ را با مشخصات تبلت قبلی خود معرفی کند ، البته تبلت ۱۰ اینچی از باتری بزرگتری باید استفاده شود . احتملا تبلت های جدید ۸ و ۱۰ اینچی سونی از پردازنده های قدرتمند اسنپ دراگون ۸۳۵ و ۸۴۵ شرکت کوالکام استفاده کند . این دو تبلت هم از فلز و شیشه مرغوب ساخته خواهند شد و همچنین هر دو دستگاه مجهز به فناوری ۴G LTE و Wi-Fi می شوند . در روزهای آینده اطلاعات دقیق تری از این تبت ها منتشر خواهد شد .

منبع androidheadlines

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up