سرفیس جدید مایکروسافت از اپلیکیشن های اندروید پشتیبانی می کند

سرفیس

یک شرکت تحقیقاتی فعال در بازار می گوید مایکروسافت تا نیمه اول سال آینده سرفیس جدید تا شدنی خود را با ابعاد کوچک معرفی خواهد کرد. پیش بینی می شود سرفیس جدید ردموندی ها با دو نمایشگر ۹ اینچی با نسبت ابعاد ۳:۴ و با قابلیت تا شدن معرفی خواهد شد. جف لین، مدیر بخش فروش در شرکت تحلیلی IHS Markit از طریق زنجیره ی تامین به این اطلاعات دست پیدا کرده است. لین در ادامه گزارش خود گفت مایکروسافت سرفیس جدید خود را در سه ماه اول ۲۰۲۰ سا نیمه اول سال ۲۰۲۰ معرفی خواهد کرد.

سایر جزئیات ارائه شده از موسسه تحلیلی IHS Markit از سرفیس جدید مایکروسافت به نظر می رسد از نسخه جدید ویندوز ۱۰ بانام Core IS برای رابط کاربری نمایشگر دوگانه و تراشه Lakefield جدید با معماری ۱۰ نانومتری اینتل و با قابلیت اجرا شدن اپلیکیشن های اندروید و همچنین سرویس آی کلاد (iCloud) ویندوز ۱۰ معرفی خواهد شد. سرفیس جدید ردموندی ها از نسل پنجم شبکه LTE یا ۵G پشتیبانی می کند.

در اوایل سال میلادی، گزارش هایی منتشر شد که مایکروسافت در حال آماده سازی یک دستگاه با نمایشگر دوگانه می باشد. اخیرا مایکروسافت در رویدادی داخلی از سرفیس خود با نمایشگر دوگانه رونمایی کرد. انتظار می رود شرکت های سازنده نمایشگرهای دوگانه رو به رشد خواهد بود و تولید کنندگان دستگاه های بیشتری با نمایشگرهای دوگانه راهی بازار خواهند کرد. سامسونگ در اوایل سال ۲۰۱۹ گوشی تا شدنی خود را با نام گلکسی فولد معرفی کرد، کره ای ها در تلاش هستند تا دوباره گلکسی فولد را به بازار عرضه کنند. انتظار می رود هواوی نیز گوشی میت ایکس خود را تا اواخر پاییز راهی بازار کند.

با این حال، سخن گوی مایکروسافت اطلاعات بیشتری از دستگاه جدید خود منتشر نکرده است. اما وب سایت PC World اعلام کرد که سیستم های کامپیوتری مبتنی بر تراشه های Lakefield با نمایشگرهای دوگانه با قابلیت تا شدن را به بازار عرضه خواهندکرد و با طراحی خلاقانه ای به نمایش به نمایش خواهند گذاشت.

منبع اسپید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up