زنجیره تامین اپل برای تامین سلامت کارکنان خود اقدامات ویژه ای را تدارک دیده است

پتنت عکس سلفی گروهی مصنوعی اپل

شرکت اپل اخیرا در بیانیه ای که منتشر کرده است، اقداماتی را جهت حفظ امنیت و سلامت کارکنان زنجیره تامین محصولات خود انجام می دهد. اپل در روز گذشته با انتشار بیانیه ای در وب سایت رسمی خود، توضیحاتی را در قبال حفظ امنیت زنجیره تامین خود در برابر ویروس کرونا منتشر کرد، در این گزارش، صبیح خان، معون ارشد عملیاتی و بخش زنجیره تامین جهانی اپل، در گزارش خود اقداماتی را که این شرکت در جهت امنیت زنجیره تامین اتخاذ کرده است شرح می دهد.

این شرکت با زنجیره تامین جهانی خود ارتباط بسیار ویژه ای برقرار کرده است تا در جهت حفظ امنیت نیروی کارگران هر کشور اقداماتی را پیاده سازی کند. اپل طیف وسیعی از حمایت های خود را با در نظر گرفتن شرایط هر کشور از جمله غربالگری سلامت،  تراکم جمعیت در محل کار و حفظ رعایت فاصله گذاری اجتماعی در محیط دفاتر و کارخانه می شود. بر اساس این اطلاعیه، اپل با استفاده از ابزار محافظتی کارکنان خود را تشویق به حفظ امینیت خود و دیگر کارکنان خواهد کرد.

سبیح خان در ادامه گزارش خود اعلام کرد: اپل با شرکای زنجیره تامین خود برای اجرای پروتکل های پیشرفته تمیز کردن محیط کار و تامین ماسک و مواد ضدعفوفی برای کارکنان همکاری کرده است. اپل همچنین با تامین کنندگان خود به توافق رسیده است تا ساعت های کاری و شیفت های کاری متنوعی را برای کارکنان خود تعیین کردع اند تا با امنیت کارمنان با حفظ فاصله گذاری اجتماعی به حداکثر برسد.سبیح خان در ادامه گزارش خود اعلام کرد: از ابتدای آغاز کار، ما با تامین کنندگان خود همکاری های لازم را جهت ارائه ی طرحی ویژه برای در اولویت قرار دادن سلامت کارکنان ارائه دادیم. هزاران نفر از کارکنان اپل به طور خستگی ناپذیر با تامین کنندگان ما در سراسر جهان همکاری کرده اند.

بر اساس برخی از گزارش های منتشر شده، تیم کوک، مدیر عامل اپل در ماه آوریل در اطلاعیه ای به کارمندان خود اعلام کرده است که پس از اتمام دورکاری، این شرکت قصد دارد در هنگام ورود کارکنان به دفاتر، کنترل دمای بدن و حفظ فاصله گذاری اجتماعی را اجرا خواهد کرد.

اپل همچنین اعلام کرد که پس از تعطیلی تمامی فروشگاه ها و خورده فروشی های حضوری خود در ماه مارس، قصد دارد برخی از فروشگاه های خود را در هفته جاری در برخی از ایالت های خود مانند آیداهو، کارولینای جنوبی، آلاباما و آلاسکا را بازگشایی کند. در این فروشگاه ها نیز کارکنان آزمایش کنترل دمای بدن و به تجهیزات محافظتی مجهز خواهند شد.

منبع theverge

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up