رویداد مایکروسافت بیلد 2021 در خرداد ماه برگزار می شود

بنا به اعلام مایکروسافت، رویداد بیلید ۲۰۲۱ در خردادماه و به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد. سخنگوی مایکروسافت در گفت‌وگو با  ورج اعلام کرد که اطلاعات بیشتر درباره این رویداد به‌زودی منتشر خواهد شد. به گفته‌ی مایکروسافت، این رویداد مکانی برای توسعه‌دهندگان، معماران، استارتاپ‌ها، دانش‌آموزان، برنامه‌نویسان و افرادی خواهد بود که به‌دنبال به اشتراک گذاشتن اطلاعات هستند تا مسیرهای جدیدی برای خلق نوآوری‌های آینده به وجود بیاورند.

مایکروسافت وب سایت خبری خود را به روزرسانی کرده است و زمان دقیق برگزاری رویداد بیلد 2021 را اعلام کرد. در اطلاعیه جدیدی که مایکروسافت منتشر کرده است، کنفرانس سالانه بیلد 2021 در خرداد ماه سال جاری به صورت مجازی برگزار خواهد شد. سخنگوی مایکروسافت در مصاحبه ی خود با وب سایت The Verge اعلام کرد:  مایکروسافت بیلد مکانی برای توسعه دهندگان، معماران، شرکت های نوپا، توسعه دهندگان و دانش آموزان در جهت کشف روش های نوین و به اشتراک گذاری دانش های خود و گسترش مهارت های خود می باشد.

تا به این لحظه وب سایت اختصاصی مایکروسافت اطلاعاتی جدیدی در مورد کنفرانس بیلد مایکروسافت به کاربران ارائه نکرده است و در حال حاضر اطلاعات موجود در این وب سایت مربوط به به رویداد سال گذشته میلادی می باشد. رویداد بیلد 2020 مایکروسافت به صورت 48 ساعته رایگان برگزار شد که از تخصص ها و سخن رانی ها تشکیل شده بود که به صورت مستقیم پخش شد.

رویداد مایکروسافت بیلد به صورت اختصاصی برای توسعه دهندگان برگزار می شود که مایکروسافت در این رویداد تغییرات ویندوز، مرورگر اج، آفیس، و سایر خدمات خود را به نمایش می گذارد. مایکروسافت در رویداد بیلد سال 2020 محصولات جدید خود که شامل Fluid Framework ، لانچر PowerToys Run و Project Reunion و سایر خدمات خود را به نمایش گذاشت.

اطلاعیه زمان برگزاری این رویداد زمانی منتشر شده است که گزارش روزانه روند شیوع کرونا در ایالات متحده امریکا همچنان افزایشی می باشد. تاکنون حدود 30 درصد از جمعیت ایالات متحده امریکا حداقل یک دوز واکسن کرونا را دریافت کرده اند، اما مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها همچنان به مردم توصیه می کنند که از شرکت در اجتماعات و مکان های شلوغ خودداری کنند.

سخنگوی مایکروسافت در بیانیه ای در مورد رویداد بیلد مایکروسافت به وب سایت ورج گفت: امنیت جامعه ما اولویت اصلی است و در تلاش هستیم رویداد توسعه دهندگان بیلد سال جاری را به صورت مجازی به اشتراک بگذاریم.

منبع theverge

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up