ایلان ماس مدیرعامل شرکت های تسلا و اسپیس ایکس، در روز گذشته با یک توییت دیگری در مورد ارز رمزگزاری شده دوج کوین (DOGE)، بازار این رمز ارز را دوباره به چالش کشید. ایلان ماسک در توییت روز گذشته ی خود یک نظر سنجی را منتشر کرد و از کاربران این شبکه اجتماعی پرسید که آیا میخواهید دوج کوین به فهرست روش های پرداخت خرید خودروهای تسلا اضافه شود یا خیر؟

توییت حاوی نظر سنجی ایلان ماسک در ساعت 8 صبح به ساعت جهانی (12:30 به وقت تهران)  منتشر شد و در 10 دقیقه اول بیش از 400 هزار رای کسب کرد و تا چند لحظه پیش این نظر سنجی به بیش از 1 میلیون رای رسیده است. نظر سنجی ماسک در توییتر تا 24 ساعت ادامه خواهد داشت و می تواند شرکت تسلا را ترغیب کند تا رمز ارز دوج کوین را به فهرست روش های پرداخت تسلا اضافه کند.

طرفداران رمزارز دوج کوین (Dogecoin) از مدیرعامل تسلا درخواست کرده اند که این رمز ارز را به فهرست روش های پرداخت خودروهای تسلا اضافه کند. در این نظرسنجی علاوه بر علاقه شدید ایلان ماسک به دوج کوین، حدود 78 درصد از پاسخ دهندگان به این نظر سنجی اعلام کرده اند که تسلا رمزارز دوج را به فهرست پرداخت خودروهای خود اضافه کند.

همانطور که انتظار می رفت، توییت ایلان ماسک واکنش قابل توجهی به قیمت دوج کوین ایجادکرده است. نمودار زیر نشان می دهد که افزایش ناگهانی قیمت دوج کوین همزمان به زمان انتشار نظرسنجی ایلان ماسک در مورد این رمزارز می باشد. قیمت دوج کوین نسبت به سال گذشته بیش از 10،600 درصد افزایش داشته است و به نظر می رسد می تواند به قیمت یک دلار برسد. علاقه کاربران به دوج کوین به حدی بوده است که طبق آمار گوگل ترندز نشان می دهد که جستجوی دوج کوین در گوگل از بیت کوین پیشی گرفته است.

توییت روز سه شنبه ایلان ماسک از نمونه پیوندها و ارتباط رمز ارز دوج کوین به یکی از شرکت های ماسک به حساب می آید.طبق گزارشی که در روزهای گذشته منتشر شد، شرکت اسپیس ایکس اعلام کرده است که میخواهد ماهواره ای به نام دوج را تا پایان سال 2022 به ماه ارسال کند. با این حال شرکت تسلا فقط بیت کوین را به عنوان یکی از روش های پرداخت خرید خودروهای این شرکت به رسمیت می شناسد، اما ممکن است در آینده دوج کوین را به فهرست پرداخت های خود اضافه کند.

منبع cointelegraph

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up