بر اساس گزارش منتشر شده، شرکت Square Inc که در زمینه دریافت و پرداخت ارزهای دیجیتالی فعالیت می کند؛ قصد دارد 5 میلیون دلار را در یک مرکز استخراج بیت کوین با انرژی خورشیدی برای بلاک استریم ماینینگ سرمایه گذاری کند. در ادامه این گزارش آمده است جک دروسی مالک شرکت اسکوئر، قصد دارد شبکه بیت کوین را با کسب و کار خود ادغام کند. کرس کوک، مدیر ارشد Blockstream در روز شنبه از همکاری مشترک خود خبرداد، وی برنامه های ساخت تاسیسات استخراج با منابع آزاد را در یکی از عملیات بلاک استریم در ایالات متحده شرح داد. وی گفت: ما با هم قصد داریم با اشتراک گذاشتن بودجه ی خود، پروژه ساخت ماینینگ بیت کوین با انرژی تجدیدپذیر را فراهم کنیم.

پس از اعلام ایلان ماسک(مدیر شرکت تسلا) که با توجه به نگرانی های شدید زیست محیطی، تسلا تصمیم به متوقف کردن پرداخت بیت کوین برای خرید اتوموبیل های تسلا را گرفت. مایکل سیلور از میکرواستراتژی در ماه گذشته با آوردن هر دو طرف به میز مذاکرات، اختلافات میان ایلان ماسک و جامعه استخراج کنندگان بیت کوین را حل کرد. در این جلسه توافقی صورت گرفت تا ماینرهای بزرگ بیت کوین اقداماتی را برای تغییر شیوه ماینینگ بیت کوین انجام دهند.

وب سایت Cointelegraph در روز جمعه گزارش داد که دروسی به شدت در تلاش است تا کیف پول سخت افزاری بیت کوین متن باز و آزاد را ایجاد کند. جک دروسی همیشه معتقد بود که استخراج بیشتر بیت کوین می تواند انگیزه های سرمایه گذاران و دولت ها را برای پذیرش و نوآوری در انرژی های تجدیدپذیر را بیشتر کند. همچنین در سال گذشته میلادی دسامبر 2020، شرکت اسکوئر اعلام کرد 10 میلیون دلار را برای ساخت و توسعه انرژی پاک بیت کوین سرمایه گذاری خواهد کرد.

منبع cointelegraph

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up