جلوگیری از دانلود آدرس ایمیل در لینکدین امکان پذیر شد

لینکدین

مایکروسافت ویژگی جدیدی را به حریم خصوصی کاربران در لینکدین (LinkedIn) اضافه کرده است ، این ویژگی برای جلوگیری از استخراج آدرس ایمیل توسط دیگران درهنگام آرشیو کردن اطلاعات را فراهم می کند . در حال حاضر لینکدین کاربران را قادر می سازد تا کاربران تمام اطلاعات را همراه با آدرس ایمیل هایی که در مخاطبانشان دارند به راحتی ذخیره کنند . در نتیجه ، کسب و کارهای بزرگ به وسیله ی این آدرس ها که به نوعی گنجینه برای آن ها محسوب می شود می توانند برای کاربران پیام های اسپم ارسال کنند و یا خارج از شبکه لینکدین ارتباط برقرار کنند .  در حال حاضر مایکروسافت با اضافه کردن این ویژگی برای کاربرانی که حریم خصوصی آن ها مهم می باشد ، می توانند با فعال کردن این ویژگی جدید از دسترسی به آرشیو خود جلوگیری کنند .

در واقع این یک پیروزی برای کاربرانی است که حرم خصوصی آن ها در لینکدین مهم می باشد ، کاربران باید این گزینه را فعال کنند تا دیگران نتوانند از اطلاعات آن ها را استخراج کنند . لینکدین این خبر را تائئید کرد و به وب سایت TechCrunch گفت : این قابلیت جدید به اعضای لینکدین کنترل بیشتری را روی آدرس ایمیل خود در لینکدین می دهد .با نگاه به تنظیمات (( چه کسی می تواند ایمیل من را دانلود کند )) حواهید دید که ما تنظیمات دقیق تری را که به طور پیش فرض از حریم خصوصی کاربران محافظت می کند ، اضافه کرده ایم . اعضای لینکدین می توانند بر اساس اولویت خود این گزینه ها را تغییر دهند . این قابلیت این امکان را به کاربران می دهد که کنترل کنند چه کسی می تواند آدرس ایمیل خود را به همراه اطلاعات دانلود کند .

فعال کردن حریم خصوصی لینکدین

شرکت های رسانه ای اجتماعی مانند فیسبوک با سیاست های بازی سریع و دسترسی به حریم خصوصی دیگر کاربران با مشکلات زیادی درگیر شده اند و همین موضوع باعث شده است دیگر شرکت ها حریم خصوصی خود را تقویت کنند .

منبع mspoweruser

LinkedIn, حریم خصوصی لینکدین, لینکدین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up