توییتر با کمک هوش مصنوعی به ۱۴۵ میلیون کاربر روزانه رسیده است

توییتر به 145 میلیون کاربر روزانه رسید

توییتر در ماه های پایانی سال ۲۰۱۹ موفق به جذب ۱۵۲ میلیون کاربر روزانه داشته است و این موفقیت را تا حدودی به دلیل استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین که توییت های مرتبط را با قرار دادن در تایم لاین کاربران عنوان کرده است. این اعداد و ارقام در صبح روز گذشته با گزارش مالی سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ توییتر منتشر شده است. کاربران روزانه توییتر در سه ماهه سال ۲۰۱۹ به ۱۴۵ میلیون و در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۸ تقریبا ۱۲۸ میلیون نفر رشد داشته است. توییتر اعلام کرد که رشد کاربران خود به دلیل بهبود خدمات سرویس خود بوده است. از مهم ترین دلایلی که باعث رشد تعداد کاربران شبکه ی اجتماعی توییتر شده است، افزایش اهمیت به آنچه که کاربران علاقه دارند چه توییت هایی را روی تایم لاین یا بخش نوتیفیکیشن خود مشاهده کنند.

توییتر به طور پیش فرض، با استفاده از یک جدول زمانی الگوریتمی که با توجه به علایق و سلیقه ی کاربران که به چه چیزی علاقه مند هستند را نمایش می دهد. برای کاربرانی که تعداد کمی از حساب های کاربری را دنبال می کنند، نوتییکیشن ها، لایک ها و کامنت های مربوط به کاربرانی که دنبال می کممد را نیز دریافت می کنند تا این امکان را داشته باشند محتوای بیشتری را مشاهده کنند. همچنین در بخش نوتیفیکیشن ها، نوتیفیکیشن هایی را که توسط دیگر کاربران پستندیده می شوند را می توانند به صورت مجزا مشاهده کنند.

توییتر مدام در تلاش است تا نگرانی ها را در مورد رشد کاربران خود را برطرف کند. تعداد کاربران ماهانه این سرویس برای یک سال کامل در سال ۲۰۱۹ روند کاهشی داشته است، و این باعث شده است تا اعلام تعدا کاربران خود در طور سال را به طور کلی متوقف کند. در عوض، اکنون کاربران روزانه را به اشتراک می گذارد، تغییر اعلام گزارش ها به نظر می رسد وضعیت جالب تری دارند.

در مقایسه با بسیاری از شبکه های اجتماعی، توییتر هنوز راه طولانی ای برای رسیدن به تعداد کاربران دیگر رقبای خود دارد. برای مقایسه، اسنپ چت ۲۱۸ میلیون کاربر روزانه را در سه ماهه پایانی سال ۲۱۰۹ خود گزارش کرده است. فیس بوک نیز در گزارش خود اعلام کرد ۱٫۶۶ میلیارد کاربر روزانه در سه ماه پایانی سال ۲۱۰۹ به ثبت رسانده است.

توییتر نیز گزارش مالی سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۹ خود را منتشر کرد که نشان می دهد اقتصاد توییتر نیز رکورد خوبی را ثبت کرده است. بر همین اساس کل رقم درآمد این سرویس به ۱/۰۱ میلیارد دلار در سه ماه آخر سال ۲۰۱۹ بوده است، در صورتی که در مدت زمان مشابه در سال ۲۰۱۸ رقم ۹۹۹ میلیون دلار را ثبت کرده است.

توییتر در مورد گزارش مالی سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۹ اعلام کرد که درآمد حاصل آگهی های تبلیغاتی آن ها به دلیل مشکلات فنی کاهش داشته است. توییتر اعلام کرد که اقداماتی را برای رفع این مشکلات انجام داده است و اطلاعاتی از رفع مشکلات ارائه نکرده است.

منبع theverge

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up