تغییرات مایکروسافت در بخش سازمانی ویندوز

مایکروسافت ، این غول نرم افزاری در ماه مارس تغییرات قابل توجهی را در بخش تجارت ویندوز اعلام کرد . آقای تری مایرسون یکی از مدیران بخش ویندوز اعلام کرد : در تابستان سال جاری شرکت گروه ویندوز را به دو تیم قسمت می کند .  بخش جدیدی که به تصویب رسیده است مسئولیت (تجارب و دستگاه ها) را بر عهده دارد و در هفته های پیش رو تغییرات بیشتری را در این بخش خواهیم داد . منابعی که نزدیک به مایکروسافت می باشند اطلاعاتی را در اختیار سایت Theverge قرار داده اند که اکنون آقای جو بلیفر مسئولیت ویندوز اینسایدر که مسئولیت این بخش در اختیار دونا سارکر بود ، پلتفرم وب مایکروسافت اج (Edge) ، اپلیکیشن های همکاری و همچنین برنامه های طراحی شرکت مایکروسافت را بر عهده گرفته است .
 اما تغییرات سازمانی که در مایکروسافت انجام شده است ، آقای جو بلفیوره که در گذشته مسئولیت بخش ویندوز فون را برعهده داشت ، اما به تازگی مسئولیت های بزرگتری را در بخش ویندوز بر عهده گرفته است . راجش جا که سابقه مدیریت بخش بزرگ مجموعه آفیس را بر عهده داشت ، اخیرا سرپرستی کامل تیم تجارب و دستگاه ها را برعهده گرفته است . جا در یادداشتی به کارکنان این بخش اعلام کرد ، تغییرات مربوط به اج ، تجربه ای ویندوز و همکاران را به ارمغان خواهد آورد .
ZDNet در گزارشی که منتشر کرده است ، کودو سونودا از پست غعلی خود خارج شده است و مسئولیت دیگری را به وی سپرده شده است . کودو در شرکت مایکروسافت مسئولیت های کینکت ، بازی های مایکروسافت و هولولنز را برعهده داشت و اخیرا در بخش های توسعه ویندوز از جمله استوری میکس ، و دیگر بخش های سه بعدی را عهده دار بود . تغییرات شرکت مایکروسافت به زودی اجرا خواهند شد و تغییرات آن بعد از سالها در بروز رسانی های مداوم در ویندوز ۱۰ قابل مشاهده خواهد بود .
منبع theverge

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up