شرکت اچ ام دی گلوبال مالک برند نوکیا ، محصول جدید خود را با نام نوکیا ایکس ۵ امروز معرفی می کند . پس از آنکه محصول جدید نوکیا  موفق به اخذ مجوز چینی TENNA شد و همچنین مشخصات این گوشی در فهرست دریافت کنندگان بلوتوث شد . بر همین اساس با نزدیک شدن به زمان معرفی نوکیا ایکس ۵ ، تصاویر مطبوعاتی این گوشی در وب سایت چینی Baidu منتشر شده است .

نوکیا ایکس ۵ ، درست مانند نوکیا ایکس ۶ از صفحه نمایش تمام صفحه بهره مند شده است و با بریدگی بالای صفحه نمایش زیبایی خاصی را به این دستگاه داده است . در پشت نوکیا ایکس ۵ از دوربین دوگانه و ننسور تشخیص اثر انگشت مجهز شده است ، ولی بر خلاف آنچه که در پوشی هواوی پی ۲۰ شاهد بودیم ، بریدگی بالای صفحه نمایش نوکیا ایکس ۵ کمی عریض تر است و همانند شیائومی می ۸ و آیفون ایکس می باشد .

هر دو گوشی نوکیا ایکس ۵ و نوکیا ایکس ۶ ممکن است در فرم و اندازه با یکدیگر برابر باشند ، ولی نوکیا ایکس ۵ در اطراف دوربین و حسگر اثر انگشت نوار نقره ای رنگ فلزی ندارد . نوکیا ایکس ۵ به جای پنل FHD+ از نمایشگر با رزولوشن کمتر HD+ استفاده خواهد کرد . در پشت دستگاه از دو دوربین با رزولوشن ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی استفاده می کند و گفته می شود قیمت نوکیا ایکس ۵ از ۱۵۰ دلار بیشتر نخواهد بود .

منبع gsmarena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up