Huawei Watch GT 2

شرکت هواوی به زودی ساعت هوشمند Watch GT 2  را معرفی خواهد کرد. بر اساس تصاویر منتشر شده، ساعت جدید هواوی تغییراتی در ظاهر ندارد و فقط یک ارتقا سخت افزاری دارد. نسل جدید ساعت هوشمند هواوی قرار است با سیستم عامل اختصاصی شرکت هواوی با نام هارمونی OS راهی بازار شود. هواوی واچ GT 2 از سیستم عامل های اندروید و iOS پشتیبانی می کند اما در سیستم عامل اندروید عملکرد بهتری خواهد داشت. فاش کننده معروف دنیای فناوری یعنی Evlaks، روز گذشته تصاویری از ساعت جدید هواوی به اشتراک گذاشت.

رندرها ساعت را در رنگ های مختلف و بندهای متفاوت نمایش می دهند. در تصاویر منتشر شده دو دکمه مشاهده می شود که برای حسگر ضربان قلب استفاده می شود. هواوی واچ GT 2 به رنگ های مشکی، خاکستری و طلایی با بند پلاستیکی به رنگ سیاه و طلایی و یا بند فلزی عرضه خواهد شد. طراحی این ساعت ها متفاوت است زیرا ساعت مشکی با حاشیه طراحی شده است در حالی که سایر رنگ ها بدون حاشیه طراحی شده اند.

هواوی واچ GT 2

انتظار می رود هواوی سری گوشی های میت ۳۰ را در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) به بازار عرضه کند و ما انتظار داریم که این شرکت ساعت جدید GT 2 را در این رویداد معرفی کند. در حال حاضر اطلاعاتی از قیمت ساعت هوشمند هواوی منتشر نشده است اما احتمال زده می شود که ۳۰۰ دلار قیمت گذاری شود.

منبع mspoweruser

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up