تصاویر ثبت شده گوشی گوگل پیکسل ۴a منتشر شد

کاربری در شبکه های اجتماعی تعدادی تصاویر منتشر کرده است که ادعا می کند با گوشی جدید گوگل پیکسل ۴ای (Google Pixel 4a) ثبت کرده است.با این حال، روزانه اطلاعات بسیاری از گوشی هوشمند گوگل پیکسل ۴ ای منتشر می شود و انتظار می رود غول جستجوی اینترنتی در آینده ای نزدیک محصول جدید خود را معرفی کند.این تصاویر توسط یک کاربر توییتری حوزه فناوری (YouTubar) در کشور کوبا منتشر شده است و اداعا می کند این تصاویر مقایسه ای بین تصاویر ثبت شده توسط گوشی گوگل پیکسل ۴ ای و شیائومی ردمی نوت ۷ می باشد.

تصاویر منتشر شده نشان می دهد که گوشی گوگل پیکسل ۴ ای تصاویری با نویز کمتر و کیفیت بهتری نسبت به گوشی ردمی نوت ۷ ثبت می کند. این تصاویر درحالی ثبت شده اند که گوشی گوگل پیکسل ۴ ای مجهز به سنسور ۱۲ مگاپیکسلی است و گوشی ردمی نوت ۷ از یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی بهره می برد. پیکسل های بالاتر همیشه منجر به ثبت تصاویر بهتر نمی شوند، در این مقایسه کاملا مشاهده می شود.البته با فرض اینکه این تصاویر با گوشی گوگل پیکسل ۴ ای ثبت شده باشد، نمی توان از تصاویری که در توییتر به اشتراک گذاشته شده است به طور قاطع این موضوع را ثابت کرد.

انتظار می رود گوگل گوشی جدید پیکسل ۴ ای را در رویداد I / O لغو شده در پایان ماه مه به طور رسمی اعلام کند..بر اساس اطلاعات منتشر شده کارشناسان پیش بینی کرده اند که تاریخ معرفی این محصول تغییر داده نخواهد شد. بر همین اساس گوشی میان رده گوگل در اواخر ماه مه (اوایل خرداد) به طور رسمی معرفی شود. تا زمان معرفی رسمی گوگل پیکسل ۴ ای، اطلاعات بیشتری منتشر خواهد شد، اما این شرکت اعلام نکرده است که این رونمایی به چه صورت انجام خواهد شد.

منبع gsmarena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up