تست سرعت دانلود گلکسی اس 10 در خودرو

شرکت های سامسونگ و SK Telecom در آزمایشی موفقیت آمیز توانستند پخش زنده ویدئویی را از داخل یک اتوموبیل مسابقه ای با استفاده از فناوری نسل پنجم ۵G با سرعت بسیار بالا به نمایش بگذارند. این دو شرکت توانستند ویدئوهای پخش مستقیم را که از داخل خودرو ظبط شده بودند را با سرعت ۱۳۰ مایل (معادل ۲۱۰ کیلومتر در ساعت) را ضبط کنند. در این آزمایش با استفاده از پهنای باند ۲۰۰ مگاهرتز و طیف ۲۸ گیگاهرتزی به سرعت دانلود ۱ گیگابای در ثانیه برسند.

این آزمایش در پیست بین المللی مسابقات اتومولیلرانی F1 کره جنوبی انجام شد. سامسونگ ایستگاه های موج ۵G را در اطراف این پیست مستقر کرده بود و گوشی هوشمند گبکسی اس ۱۰ نسخه ۵G را در این خودرو قرار داده بود تا این دو شرکت سرعت دانلود و بارگذاری زنده را در طول این مسیر با سرعت ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت آزمایش کند. در هر حال شرکت سامسونگ قصد دارد ایستگاه های ۵G خود را تا پایان سال ۲۰۱۹ به بهره ورداری برساند. این دو شرکت اعلام کردند که هدف بعدی آن ها رسیدن به سرعت تبادل داده ای ۴ گیگابایت بر ثانیه خواهد بود.

این دو شرکت برای نخستین بار در سال ۲۰۱۶ با استفاده از فناوری ۵G با طیف ۲۸ گیگاهرتزی موفق به انتقال داده ها ۱ گیگابایت بر ثانیه را در سرعت ۲۰۵ کیلومتر بر ساعت را ثبت کنند. ویدئوی این آزمایش را می توانید از وب سایت یوتیوب مشاهده کنید.

منبع zdnet

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up