بی ام و الگوریتم های هوش مصنوعی استفاده شده در خودرو سازی را در گیت هاب به اشتراک گذاشت

هوش مصنوعی بی ام و

شرکت بی ام و (BMW) مدتی است که فرایندهای تولید در سطوح مختلف را کارخانه های خود در سراسر جهان توسعه می دهد. دستگاه هایی همچون ربات هایی که قادر به جابه جایی قطعات و محصولات گرفته تا بازوهای مکانیکی کارگران اشاره کرد که به خط تولید گروه خودروسازی بی ام و اضافه شده اند. سازنده ی بزرگ آلمانی روز گذشته در وبلاگ خود اعلام کرد الگوریتم هوش مصنوعی به کارگرفته شده در تولید خودرو را برای استفاده ی علاقه مندان در پلتفرم محبوب گیت هاب (GitHub) به اشتراک می گذارد.

الگوریتم منتشر شده در گیت هاب، بخشی از برنامه های مختلف هوش مصنوعی در تولید هستند، به عنوان مثال تشخیص تصویر خودکار و برچسب زدن بر روی تصاویر می باشند. در دسترس قرار دادن این الگوریتم به توسعه دهندگان نرم افزار در سراسر جهان این امکان را می دهد تا با کد منبع را مشاهده کنند تا بتوانند آن ها را توسعه دهند. دیرک دره، رئیس برنامه ریزی لجستیک شرکت بی ام و می گوید: “الگوریتیمی که منتشر کرده ایم، گروه بی ام و زمان توسعه شبکه های عصبی را برای سیستم های حمل و نقل خودکار و ربات ها را به میزان قابل قبولی کاهش داده است.”

آقای کریستین پاترون، مدیر توسعه دیجیتال شرکت بی ام در مصاحبه ای گفت: ما عناصر اولیه نرم افزار برچسب زدن دیجیتالی تصاویر را به اشتراک گذاشتیم که در چندین برنامه هوش مصنوعی به اثبات رسیده است. در نتیجه، پشتیبانی و توسعه ی نرم افزار هوش مصنوعی به ما ارائه می شود. همچنین، این امکان را می دهد تا بیشتر بر پیشرفت برنامه های کاربردی هوش مصنوعی خاص در تولید و لجستیک متمرکز شویم.

کای دمترودر، رئیس اطلاعات هوش مصنوعی در بسترهای نرم افزاری داده در بخش مدیریت آی تی شرکت بی ام و، گفت: ما در بخش هوش مصنوعی سرمایه گذاری های اساسی انجام می دهیم. با به اشتراک گذاشتن الگوریتم های خود با جامعه توسعه دهندگان جهانی، می خواهیم نقش خود را در این حوزه بهبود دهیم و هوش مصنوعی را برای گروه وسیعی از کاربران در دسترس قرار دهیم. ما انتظار داریم که توسعه متن باز بیشتر منجر به پیشرفت سریع و چابک تر نرم افزارها شود.

شرکت بی ام و، اشتراک گذاری الگوریتم ها را بر اساس قوانین متن باز انجام می دهد. هرگونه نقض در الگوریتم ها به سرعت شناسایی می شوند و ت تمامی کاربران الگوریتم تضمین می شود که ناشناس باقی می مانند. در این فرایند، در صورت نیاز می توان از توابع خودکار ارائه شئه توسط اپراتورهای سیستم عامل نیز استفاده کرد. برای اهداف تضمین کیفیت، گروه بی ام و تمامی پیشنهادات کاربران را مورد بررسی قرار می دهد. به عبارت دیگر، برنامه نهای هوش مصنوعی که با این الگوریتم ها تولید می شود، همیشه محافظت می شود. همه کاربران می توانند تصمیم بگیرند که آیا می خواهند مدل های خود را در دسترس شرکا قرار بدهند یا خیر.

منبع bmwblog

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up