برای رفع مشکلات HDR و پخش ویدئو، به روزرسانی های ویندوز را دریافت کنید

نسخه های 20H2 , 2004 ویندوز 10 اکنون به روزرسانی جدیدی را دریافت خواهند کرد. این به روزرسانی بسته به نسخه ای از ویندوز 10 که استفاده می کنید، سیستم عامل ویندوز 10 شما را به نسخه 19042.906 یا 19041.906 ارتقا می دهد. تغییرات هردو نسخه از سیستم عامل ویندوز 10 یکسان است و شامل رفع چندین باگ خواهد بود.

چندی پیش برخی از کاربران ویندوز 10 در گزارشی اعلام کرده بودند که صفحه نمایش HDR آن ها تاریکتر از حالت عادی می باشد و مشکل بعدی که کاربران گزارش کرده بودند این است که پخش ویدئو در چندین مانیتور به صورت هم زمان پخش نمی شوند. مایکروسافت در اطلاعیه ای رسمی اعلام کرد که این دو مشکل در به روزرسانی جدید ویندوز 10 رفع خواهد شد.

مایکروسافت همچنین برخی دیگر از مشکلات ویندوز 10 را رفع خواهد کرد شامل مشکل مربوط به مرورگر اج می باشد. کاربرانی که از سیستم هایی با چند مانیتور و DPI بالا استفاده می کنند ممکن است در هنگام اسکرول کردن در مرورگر اج دچار مشکل شوند. مشکل دیگری که کاربران در گزارش های خود اعلام کرده بودند که در هنگام فیلترکردن نتایج جستجوی فایل اکسپلورر، هیچ چیزی نمایش داده نمی شود یا Computing Filters  را به صورت نا محدود نمایش می دهد.

مشکل دیگر مربوط به دستگاه های لمسی می باشد که زمانی که دستگاه را در حالت عمودی می چرخانید صفحه به صفحه کلید دسترسی ندارید. مشکل دیگری که مایکروسافت در این به روز رسانی رفع خواهد کرد مربوط به فناوری صدای 7.1 کاناله می باشد که مایکروسافت اعلام کرده است این مشکلات نیز حل شده اند.

این به روزرسانی ها به صورت اختیاری می باشند و می توانید آن ها را جستجو کنید. با جستجوی به روزرسانی های اختیاری می توانید آن ها را از طریق Windows Update و یا از طریق Microsoft Update Catalog دریافت کنید.

windowscentral

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up