با جستجوی ویروس کرونا در گوگل، نکات امنیتی به نمایش در می آید

همکاری گوگل با سازمان بهداشت جهانی

با جستجوی عبارت ویروس کرونا (Coronavirus) در موتور جستجوی گوگل، تمامی اطلاعات سازمان بهداشت جهانی، نکات امنیتی و به روزرسانی های خبری مربوط به این بیماری را در اختیارتان قرار می دهد. همچنین می توانید از آخرین وضعیت مکانی انتشار این ویروس در هر نقاط جهان و آخرین اخبار مربوط به آن را مشاهده کنید. گوگل در مورد این ویروس مانند یک فاجعه ی طبیعی برخورد کرده و برای کمک به جهان قابلیت های اشتراک گذاری اطلاعات مربوط به این ویروس را در اختیار کاربران قرار داده است. همچنین گوگل با سازمان بهداشت جهانی (WHO) همکاری های خود را جهت دستیابی به اخبار این سازمان آغاز کرده است. گوگل همچنین اعلام کرد مبلغ ۲۵۰ هزار دلار کمک بلاعوض را در اختیار سازمان صلیب سرخ چین، برای کمک به نیروهای امداد مقابله با این ویروس قرار داده است.

سازمان جهانی بهداشت وضعیت شیوع ویروس کرونا در چین را به عنوان یک وضعیت اضطراری بهداشتی جهانی اعلام کرد. تدروس مدیر کل سازمان بهداشت جهانی در نشستی در ژنو اعلام کرد که تاکنون بیش از ۸ هزار چینی به این ویروس آلوده شده اند و بیش از ۱۷۰ نفر کشته شده اند. گوگل در بیانیه ای اعلام کرده است که سیستم هشدار خود را با اطلاعات به روز و کاملی از موقعیت مکانی این ویروس در تمامی پلتفرم ها در اختیار کاربران قرار خواهد داد. همچنین بسیاری از شرکت های هواپیمایی پروازهای رفت و برگشت خود از چین را در حالت تعلیق درآورده اند و یا لغو کرده اند و همچنین برخی از شرکت ها از جمله گوگل و تسلا نیز به دلیل شیوع این ویروس دفاتر و یا کارخانه های خود در چین را تعطیل کرده اند.

در جدید ترین اخبار مربوط به شیوع ویروس کرونا که منتشر شده است تاکنون بیش از ۲۱۳ نفر جان خود را از دست داده اند و مبتلایان به این ویروس از ۹۷۰۰ نفر نیز عبور کرده اند. با انتشار جدیدترین اخبار مربوط به این بیماری، به اشتراک گذاشته خواهد شد.

منبع theverge

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up