مک بوک پرو M2 16 16 ساعت روشن می ماند

استفاده اپل از تراشه های سفارشی در سری مک خود به این معنی است که کاربران دیگر نگران عمر باتری وحشتناک خود نخواهند بود و M2 MacBook Pro به طور استثنایی در این زمینه در مصرف باتری شگفت انگیز است. برای اثبات عمر باتری این دستگاه، یکی از افراد علاقه مند آن را بررسی کرده است و در این آزمایش باتری دستگاه مذکور توانسته است بیش از 16 ساعت دوام بیاورد.
این بدان معنی است که شما می توانید در کل روز از دستگاه استفاده کنید و نگران خاموش شدن آن به دلیل شارژ کم نباشید. بر اساس همین گزارش، مونیکا شین از نویسندگان سایت The Verge نیز باتری مک بوک M2 را مورد آزمایش قرار داد. این نویسنده برای آزمایش باتری این دستگاه از نرم افزارهایی استفاده کرد که روزانه از آن ها استفاده می کند که از جمله اسپاتیفای، مرورگر با چندین تب باز شده، گوگل داک و موارد دیگر بود.

مونیکا این آزمایش را در ساعت 8 شب آغاز کرد و ادعا کرد که لپ تاپ گیگابایت Aero 16 با باتری عظیم 99 وات ساعت خود تقریبا تا ساعت 10:30 شب خاموش می شود. اما به خاطر داشته باشید که لپ تاپ گیگابایت از باتری بزرگتری نسبت به مک بوک 2 پرو M2 در خود جای داده است. مونیکا در ادامه گزارش خود نوشته است: تقریبا به زمان خاموش شدن لپ تاپ گیگابایت نزدیک شده ایم، با این حال، مک بوک هنوز با قدرت به کار خود ادامه می دهد.

پس از 16 ساعت و 30 دقیقه و 39 ثانیه ، مونیکا می گوید که مک بوک پرو M2 در میانه پحش یک موزیک ویدئو آنلاین خاموش شد. در حالی که این یک آزمایش اولیه بود، این اعداد کاملا باورنکردنی هستند، اما ممکن است پس از چند دوره تخلیه باتری، نتیجه دقیق تری داشته باشد.

منبع wccftech

نرم افزار حسابداری

آپدیت جدید ویندوز 11 و بی نیازی به گذرواژه ها

ChatGPT

نسخه ی جدید ChatGPT می‌تواند مکالمه‌ی صوتی با کاربر برقرار کند

جانی آیو مدیر اسبق اپل

مدیر سابق اپل، آیفون هوش مصنوعی را میسازد

تلگرام تبدیل به سوپر اپلیکیشن میشود

رونمایی سامسونگ از گلکسی رینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up