ایلان ماسک معتقد است ارزش بیت کوین زیاد به نظر می رسد

بسیاری از سرمایه گذاران در سراسر جهان در حوزه ارزهای دیجیتالی سرمایه گذاری می کنند و قیمت بیت کوین محبوب ترین ارز دیجیتالی جهان، در روزهای اخیر به ارزش بیش از یک تریلیون دلار رسیده است و برخی از طرفداران بیت کوین را متعجب کرده است. اتریوم، دومین ارز رمزنگاری شده محبوب نیز رکورد جدیدی را به ثبت رساند. ایلان ماسک طرفدار بزرگ ارزهای دیجیتالی، در توئیتر خود نوشت: پول فقط داده هایی است که به ما امکان می دهد تا از دردسرهای مبادله جلوگیری کنیم. این داده ها مانند تمامی داده، در معرض خطا قرار دارند.

این سیستم با تغییراتی که خواهد دید می تواند هر دو مشکل را به حداقل برساند. ایلان ماسک در روز گذشته پس از صعود قیمت بیت کوین اعلام کرد، ” قیمت بیت کوین و اتریوم بالا به نظر می رسند”. در پست بعد، ماسک در پاسخ به کاربری که گفته بود طلا از بیت کوین و پول نقد بهتر است گفت: بیت کوین و اتریوم به نظر عالی می رسند.

بر اساس گزارش کوین مترک، بیت کوین در روز جمعه زیر 54 هزار دلار معامله می شد و کمی بعد با رسیدن به نقطه ی جدیدی بالای 55 هزار دلار معامله شد. این ارز رمزنگاری شده در روز شنبه بالای 75 هزار دلار معامله شد. قیمت بیت کوین طی شش ماه گذشته تقریبا 350 درصد افزایش داشته است.ارز دیجیتالی اتریوم نیز با افزایش 12 درصدی به قیمت 2،040/62 دلار رسید و رکورد جدیدی را به ثبت رساند. اما در روز شنبه اترویم با قیمت 1،996 دلار معامله شد.

افزایش قیمت بیت کوین تا حدودی تا حدودی توسط سرمایه گذاران و شرکت ها و بانک ها انجام شده است. بانک نیویورک ملون در ماه جاری اعلام کرد که درقرار است در این ماه جاری وارد بازار ارزهای دیجیتالی شود. همچنین تسلا نیز در اوایل سال جاری میلادی ترازنامه مالی خود را به بیت کوین تبدیل کرده است و اعلام کرده است که در پرداخت های خود از بیت کوین استفاده خواهد کرد. این اقدام تسلا، باعث توجه بیشتر علاقه مندان به حوزه ارزهای دیجیتالی شده است.

منبع cnbc

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up