اپل هفته آینده TestFlight را برای مک OS معرفی می کند

اپل مک بوک

اگر با تست‌فلایت آشنا نیستید، باید بگوییم بستری برای آزمایش برنامه‌های بتا است که توسعه‌دهندگان می‌توانند دسترسی زودهنگام به برنامه‌های خود را قبل از عرضه در اپ‌استور برای کاربران iOS ارائه دهند. درحال‌حاضر، اپل تست‌فلایت را به‌طور انحصاری برای دستگاه‌های iOS، ازجمله اپل واچ و اپل تی‌وی ارائه می‌دهد. بااین‌حال، نسخه‌ی مک OS نیز ممکن است به‌زودی راه‌اندازی شود.

اگر با تست فلایت آشنایی ندارید، این پلتفرم یک بستری برای آزمایش برنامه های بتا است که به توسعه دهندگان این امکان را می دهد دسترسی زودهنگام به برنامه های خود را پیش از عرضه در اپ استور برای کاربران iOS منتشر کنند. در حال حاضر، اپل تست فلایت را به طور انحصاری برای دستگاه های iOS از جمله (اپل واچ و اپل تی وی) ارائه می دهد. با این حال یک نسخه از مک OSمجهز به تست فلایت می تواند در راه باشد.

در اوایل سال جاری میلادی،برخی از منابع ادعا می کردند که اپل در حال کار بر ارائه تست فلایت برای مک OS است که احتمالا در رویداد توسعه دهندگان WWDC 2020 معرفی خواهد شد.البته این هرگز اتفاق رخ نداد، اما اکنون بسیاری از کارشناسان معتقدند که اپل در رویداد بعدی قابلیت تست فلایت را معرفی خواهد کرد. این اطلاعات توسط کاربری با نام Ayi David در توییتر به اشتراک گذاشته شد، که بسیاری از وبلاگ ها در شبکه های اجتماعی این خبر را تایید کردند.

این وبلاگ ها ادعا می کنند که اپل سرانجام در ۱۰ نوامبر مک های جدید مجهر به تست فلایت را معرفی خواهد کرد. اما خبر جالب این است که اپل در ماه آگوست با استفاده از دستورالعمل های طراحی مک او اس Big Sur برنامه تست فلایت را برای سیستم عامل iOS به روزرسانی کرد، که نشان می دهد این شرکت در واقع در حال آماده سازی نسخه Mac مبتنی بر TestFlight می باشد.

رویداد اپل در ۲۰ آبان ماه برگزار می شود و این وبلاگ اعلام کرده است که اپل در این رویداد ایرباد استدیو و ردیاب های AirTag و اپل تی وی جدید خود را معرفی خواهد کرد.

منبع ۹to5mac

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up