اپل به روزرسانی جدیدی را برای iOS 14.2 و iPadOS 14.2 منتشر کرده است

اپل مک بوک

اپل در هفته های گذشته سیستم عامل جدید خود را معرفی کرد و در روز گذشته طبق سنت همیشگی خود، به روزرسانی هایی را برای iOS 14.2 و iPadOS 14.2 برای آیفون و آیپدهای خود منتشر کرد. هدف از این به روزرسانی رفع اشکالات نسخه های قبلی است و در عین حال ارائه بیش از ۱۰۰ شکلک جدید، ۸ تصویر زمینه ی جدید و پشتیبانی از Intercom که در هوم پاد (HomePod) اضافه شده است.

ویژگی Intercom که به خانواده هوم پاد اضافه شده است این امکان را می دهد تا پیام های صوتی ضبط شده در آیفون یا آیپد خود را به بلندگوهای متصل به هوم پاد ارسال کنند. همچنین می توانید پیام های صوتی را از ایرپاد و اپل واچ و حتی (CarPlay) ارسال کنید.

اپل همچنین بسیاری از باگ های موجود در دوربین، اپلیکیشن فوتوز، یادداشت های صوتی و برنامه های آب و هوا ارائه داده است. منوی AirPlay نیز دوباره طراحی شده است. در به روز رسانی جدید آیپد OS قابلیت تشخیص صحنه در برنامه دوربین اضافه شده است. همچنین FPS خودکار را برای بهبود تصاویر در نورکم  و مدیریت حجم پرونده ها افزوده شده است.

درکنار به روزرسانی های آیفون و آیپد، اپل به روزرسانی جدید watchOS 7.1 را نیز برای اپل واچ منتشر کرده است که از قابلیت های هوم پاد (Intercom) و هشدارهای صوتی هدفون پشتیبانی می کند و همچنین برنامه ECG (پیمایش نوار قلب) را در اختیار کاربران کره چنوبی و روسیه ارائه می کند.

منبع gsmarena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up