اپلیکیشن اجرای اندروید برای ویندوز 11 در مایکروسافت استور مشاهده شد

اجرای اندروید در ویندوز 11

مایکروسافت اعلام کرده است که راه اندازی رسمی ویندوز 11 را از 5 اکتبر آغاز می کند و یکی از ویژگی های کلیدی که وعده داده شده بود پشتیبانی از اپلیکیشن های اندروید روی ویندوز است که اعلام کرده است در انتشار رسمی ویندوز 11 این ویژگی فعلا در دسترس نخواهد بود. در عوض امکان اجرای اپلیکیشن های اندروید به زودی برای کاربران ویندوز اینسایدر (Windows Insiders) در دسترس خواهد بود. با این حال زیر سیستم ویندوز برای اندروید در مایکروسافت استور ظاهر شده است و حتی می توانید آن را دانلود کنید.

متاسفانه این اپلیکیشن غیر فعال است و کاری انجام نمی دهد. اگر آن را از مایکروسافت استور دانلود کنید، فقط یک پنجره خالی و سیاه مشاهده خواهید کرد. فعلا هیچ چیز هیجان انگیزی در دسترس نیست و بر اساس اطلاعاتی که مایکروسافت در مورد زیر سیستم ویندوز برای اندروید ارائه داده است این است که این اپلیکیشن هنوز در پیش نمایش قرار نگرفته است و مایکروسافت در مورد نحوه کار با این اپلیکیشن اطلاعاتی منتشر نکرده است. متاسفانه در فهرست توضیحات مایکروسافت Condiential اعلام کرده است که این اپلیکیشن فقط برای افراد مورد اعتماد مایکروسافت در دسترس می باشد و آن ها حق ندارند از محیط اپلیکیشن اسکرین شات بگیرند یا در مورد محتوا صحبت کنند.

طبق اعلام مایکروسافت سیستم مورد نیاز برای اجرای انروید به بیلد 22000 نیاز است مه در 5 اکتبر (13 مهر) به صورت رسمی در مایکروسافت استور منتشر می شود. این نشان می دهد که ممکن است کاربران برای اجرای اپلیکیشن های اندروید روی ویندوز 11 نیازی به دریافت به روزرسانی بعدی ویندوز 11 نداشته باشند و فقط با دریافت نسخه نهایی زیر سیستم ویندوز برای اندروید از مایکروسافت استور قادر به اجرای اپلیکیشن های اندروید خواهید بود. مایکروسافت اعلام کرده است برای اجرای اپلیکیشن های اندروید به حداقل 8 گیگابایت رم نیاز است که مایکروسافت توصیه می کند 16 گیگابایت را تهیه کنید.

اما نکته جالبی که در این اپلیکیشن وجود دارد، طبق توضیحات مایکروسافت این اپلیکیشن با ایکس باکس وان سری X و S سازگار می باشد. اما مایکروسافت در مورد اجرای اپلیکیشت های اندروید روی ایکس باکس صحبتی نکرده است، اما این قابلیت اجرای اپلیکیشن های اندرویدی روی کنسول بازی ایکس باکس می تواند یک اتفاق هیجان انگیز و استراتژی مناسبی از مایکروسافت باشد.

منبع xda-developers

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up