اولین تصویر از گوشی گیمینگ بلک شارک شیائومی منتشر شد

تقریبا دو ماه پیش از یک گوشی اسرار آمیز با نام بلک شارک (Blackshark) در پنچ مارک An Tu Tu با مشخصات ۸ گیگابایت رم همراه با پردازنده اسنپ دراگون ۸۴۵ و صفحه نمایش بزرگ ظاهر شد . همچنین مشخصات این گوشی قدرتمند در Geekbench به تائید رسید . پس از آن دعوت نامه هایی برای معرفی این گوشی قدرتمند در ۱۳ آوریل منتشر شد .

با تشکر از برخی رسانه های چینی اطلاعات بیشتری از این گوشی منتشر شده است ، طبق اطلاعاتی که از رسانه اجتماعی چینی Webio منتشر شده است ; گوشی بلک شارک مجهز به دوربین دوگانه و به همراه یک فلش LED می باشد . در واقع آنچه که در تصویر مشاهده می شود ، بلک شارک با قاب بزرگی که دارد کنترل های مخصوص بازی در قسمت جلوی این گوشی قدرتمند قرار گرفته است .گفته می شود برند بلک شارک متعلق به شیائومی می باشد اما لگوی این محصول دقیقا مشخص نشده است فقط در قسمت پشتی این گوشی یک علامت S یزرگ مشاهده می شود .

طبق اطلاعاتی که از قبل در مورد این گوشی منتشر شد ، بلک شارک با صفحه نمایش OLED و همچنین از یک حسگر اثر انگشت استفاده خواهد شد . اما این مشخصات کافی نمیباشند و بسیاری از طرفداران بازی های موبایل منتظر اعلام دقیق مشخصات گوشی جدید شیائومی می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up