افزونه ویندوز دیفندر توسط مایکروسافت برای مرورگر گوگل کروم منتشر شد

شرکت مایکروسافت این غول فناوری اخیرا افزونه ای رابرای جلوگیری از ورود کاربران به وب سایت های مخرب در مرورگر گوگل کروم راهی فروشگاه اپلیکیشن کروم کرده است . این غول نرم افزاری افزونه ویندوز دیفندر را برای گوگل کروم توسعه داده است ، مایکروسافت در این افزونه آدرس های وب سایت ها و ایمیل های مخرب را شناسایی کرده است و آن هارا مسدود می کند . این افزونه ورد کاربران به وبسایت های مخرب را جلوگیری کرده و کاربران با اطمینان بیشتری می توانند با مرورگر گوگل کروم در اینترنت وب سایت های مختلفی را باز کنند .

در حال حاضر ، چندی پیش گوگل نیز قابلیت های جدیدی را برای محافظت کاربران از لینک های مخرب در مرورگر گوگل کروم اضافه کرده است ، با اضافه کردن قابلیت های جدید گوگل دیگر نیازی به افزونه ویندوز دیفندر مایکروسافت نیست . اما شرکت مایکروسافت ادعا می کند حفاظت افزونه ویندوز دیفندر در شناسایی حمله های فیشینگ ۹۹ درصد می باشد . این میزان برای مرورگر فایرفاکس ۸۷ درصد تخمین زده می شود .

بنابر این اگر شما در مورد لینک های مخرب نگران هستید می توانید افزونه ویندوز دیفندر را از فروشگاه مایکروسافت برای گوگل کروم دریافت کنید .

منبع theverge

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up