اسپیکر فوق باریک لنوو ۷۰۰ معرفی شد

اسپیکر لنوو 700تمام شرکت های بزرگ فناوری در نمایشگاه CES 2019 از محصولات خود با فناوری های جدید رونمایی می کنند. اما شاید در این نمایشگاه معرفی اسپیکر چندان  جالب نباشد ، اما لنوو با معرفی اسپیکر Lenovo 700 توجه همه را به این محصول جلب کرد. لنوو ۷۰۰ با طراحی باریک خود قدرت صدای خوبی نیز دارد ، بسیاری از اسپیکرهای قابل حمل در بازار ابعاد خوبی ندارند و کاربران در سفرهای خود نمی توانند اسپیکر خود را با خود به سفر ببرند. اما اسپیکر جدید لنوو فقط ۱۱ میلیمتر ضخامت دارد و به راحتی در جیب و یا کیف جا می شود.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید در قسمت جلوی این دستگاه از پنج دکمه استفاده شده است که کاربران می توانند با وسیله این دکمه ها به صورت دستی اسپیکر را کنترل کنند. کاربران به وسیله ی این اسپیکر قادر به برقراری تماس تلفنی هستند و با توجه به ابعاد بسیار نازک این محصول برای کسانی که می خواهند در سفرهای خود اسپیکر قابل حمل داشته باشند بسیار مناسب است.

اسپیکر لنوو ۷۰۰ در برابر ضربه و نفوذ آب مقاوم است ، بطوری که کاربران می توانند این اسپیکر را هنگام مسواک زدن کنار سینک قرار دهید. باتری این دستگاه قادر است ۸ ساعت با حداکثر صدا روشن بماند و در این مورد با اسپیکر Harman تفاوت چندانی ندارد. هرچند که شارژ دهی اسپیکر لنوو ۷۰۰ به اندازه گوشی های هوشمند نیست. اسپیکر لنوو در ماه آوریل به با قیمت ۱۵۰ دلار راهی بازار خواهد شد. به هرحال ، به نظر می رسد این اسپیکر بلوتوثی فروش خوبی را داشته باشد.

منبع techcrunch

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up