استخراج اتر با کنسول پلی استیشن 5 شایعه است

در حالی که کاربران می توانند با استفاده از برخی کنسول های بازی رمزارز استخراج کنند، شواهد نشان می دهد که گزارش های اخیر در مورد پلی استیشن 5 اصلاح شده برای استخراج رمز ارز اتر (ETH) کاملا جعلی می باشد. طبق گزارشی که وب سایت GizChina منتشر کرده است، توسعه دهنده نرم افزار چینی با نام Yifan Gu با استفاده از پلی استیشن 5 قادر است ارزرمز اتر را استخراج کند. در این گزارش ادعا شده است که ممکن است این توسعه دهنده کارت گرافیک AMD Radeon و پردازنده AMD Ryzen پلی استیشن 5 را اورکلاک کرده باشد و با سرعت 98 مگاکش در هر ثانیه ارز اتر را استخراج کرده باشد. تصویر منتشر شده توسط Yifan Gu نشان داد که این سخت افزار به ظاهر اصلاح شده برای کار کردن به 211 وات برق نیاز دارد.

با این حال،تصویر به اشتراک گذاشته شده توسط این توسعه دهنده که ادعا شده است حاوی یک پیام QR بوده است که نشان می دهد این داستن برای سرگرمی تولید شده است و “چنین نرم افزار وجود ندارد”.سونی کنسول پلی استیشن 5 را در نوامبر 2020 عرضه کرد، اگر چه این شرکت اعلام کرد که این کنسول تا سه ماهه دوم سال 2021 در بازار چین عرضه نخواهد کرد. با توجه به اینکه پلی استیشن 5 در سراسر جهان تقاضای بسیار زیادی دارد و به دلیل همه گیری ویروس کرونا، برای توسعه دهنده ای مانند Gu تهیه کنسول و تغییر سخت افزار کنسول تا حدودی تعجب آور است.

اگرچه هنوز هم کاربران می توانند با استفاده از رایانه های شخصی و کنسول های بازی اصلاح شده ریگ هایی که مستقیما از تولیدکنندگان خریداری شده است، استخراج ارزهای دیجیتالی را در خانه انجام دهند، اما علاوه بر خطارت خاصی که دارد، هزینه برق بسیار بالایی نیز دارد که بسیاری از کاربران را از این کار پشیمان می کند. اما بسیاری از علاقه مندان به استخراج ارزهای دیجیتالی مزارع قابل حمل را در خودروهای شخصی خود ساخته اند.

در سال گذشته توسعه دهندگان شرکت بازی سازی 1st Playble شایعاتی مبنی بر اینکه می توان با استفاده از یکی از بازی های این شرکت برای هک کردن کنسول نینتندو سوئیچ و استفاده جهت استخراج بیت کوین (BTC) را رد کردند.

 

منبعcointelegraph

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up