ارز دیجیتالی سامسونگ کوین راه اندازی می شود

سامسونگ کوین Samsung Coin

بر اساس گزارش منتشر شده از کوین دسک(CoinDesk) کره، سامسونگ ساخت چارچوب سیستم عامل مرکزی اصلی بلاک چین خود را با نام (Blockchain mainnet) شروع کرده است. اما برخی معتقدند زمانی که یک بلاک چین برای اولین بار راه اندازی می شود، قفل می شود; اما می تواند پس از گذشت یک مدت کوتاه به روی عموم باز شود.پس از آنکه بلاک چین به روی عموم باز شود، به کوین سامسونگ که بر پایه ی اتریوم است اجازه داده می شود تا در کنار ارزهای دیجیتالی شناخته شده ی بیت کوین و اتریوم توسعه پیدا کند و مبادله شود.

کوین دسک کره با اشاره به یک منبع ناشناس که به وضعیت داخلی سامسونگ آشنایی دارد، مدعی است که این شرکت تلاش های زیادی برای راه اندازی و توسعه بلاک چین خود در زمان مناسبی از سال می کند. همان منبع در ادامه ادعاهای خود اضافه می کند که سامسونگ در تعدادی از خدمات مرتبط با ارزهای رمزنگاری شده نیز کار می کند. هرچند مشخص نشده است که این شرکت دقیقا روی چه چیزی در حال کار است و مشخص نیست با چه هدفی و چه عنوانی وارد این حوزه خواهند شد.

در ادامه گزارش آمده است سامسونگ کیف ارز رمزنگاری شده  Blockchain KeyStore خود را برای ساخت سامسونگ کوین (Samsung Coin) توسعه داده است.  اما این سرویس با بیت کوین،  رایج ترین ارز دیجیتالی جهان که مبادله می شود سازگاری ندارد. اما چرا سازگاری ندارد؟ سرویس سامسونگ با ارزهای اتریوم مشتق شده ی اتریوم پشتیبانی می کند، در نهایت سامسونگ کوین هم بر اساس همان پایه خواهد بود.

منبع sammobile

Bitcoin, Samsung Coin, ارز دیجیتالی, سامسونگ کوین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up