ارزش سهام انویدیا با معرفی نسل جدید کارت های گرافیکی بالا رفت

شرکت خدمات مالی و بانکی گلدمن ساکس در روز دوشنبه اعلام کرده است که انویدیا با استفاده از معماری تورینگ در پردازنده های خود و توانایی استنتاج آن فرصت های بسیار بزرگی را برای رشد و پیشرفت این شرکت فراهم آورده است . بلافاصله با انتشار این خبر در همان روز ، ارزش سهام انویدیا با چهاردرصد افزایش به ارزش ۲۹۲.۰۶ دلار به بالاترین سطح ارزش خود رسیده است .بر اساس گزارش منتشر شده از گلدمن ساکس ، به لطف بهرمندی محصولات از معماری اورینگو، تجارت انویدیا در دنیای بازی های کامپیوتری افزایش خواهد یافت . این شرکت خدمات بانکی انتظار دارد با معرفی تراشه ی Tesla T4 برای سرورها و نرم افزارهای TensorRT توانایی استنتاج در مرکز داده افزایش خواهد یافت .

توشیا هاری ،تحلیلگر ارشد شرکت گلدمن ساکس ، در یادداشتی اعلام کرده است ، اخیرا گوگل اعلام کرد که میخواهد از GPU شرکت انویدیا برای برنامه های استنتاجی بر روی پلتفرم ابری گوگل(Google Cloud Platform ) استفاده خواهد کرد .توشیا هاری پیش بینی می کند ، انویدیا با ارائه‌ی پردازنده های خود که از معماری تورینگ بهره مند شده است ، میتواند ارزش سهام این شرکت را به ۳۲۴ دلار برساند .

در ماه آگوست ، شرکت انویدیا از تکنولوژی جدید خود برای پشتیبانی از گرافیک واقع گرایانه و انیمیشن های سینمایی و گرافیکی بهره مند از معماری تورینگ رونمایی کرد.این نوع کارت های گرافیکی می‌توانند ۶ برابر عملکرد بهتری را نسبت به مدل های قدیمی خود دارند .

شرکت Nvidia در گزارشی پیش بینی درآمد خود را در سه ماهه سوم اعلام کرده است که نشان می دهد در آمد این شرکت از ۳.۳۴ میلیارد دلار به دلیل کاهش فروش محصولات معدن کاوی ارز های دیجیتالی ، به ۳.۲۵ میلیارد دلار پایین خواهد آمد .کالت کرس مدیرعامل ارشد شرکت خدمات مالی در مصاحبه خود گفته است که ما درآمد حاصل از ارزهای رمزنگاری شده را در چشم اندازمان در نظر نمی گیریم .

منبع markets

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up