ارتش ایالات متحده در سال 2023 از IVAS HoloLens مایکروسافت در میدان نبرد استفاده می کند

ارتش امریکا در سال 2023 از هولولنز مایکروسافت استفاده می کند

قرارداد مایکروسافت با دولت ایالات متحده بسیار بزرگ است زیرا بسته به موفقیت پروژه می تواند در ده سال به 21.9 میلیارد دلار برسد. این مشارکت با تردید بسیاری مورد استقبال قرار گرفت، به ویژه با پیشرفت کندی که پس از امضای قرارداد مشاهده شد. در ماه سپتامبر، گزارش شد که مایکروسافت پس از صدور فرمان داگلاس بوش، دستیار وزیر ایالات متحده ، ارسال اولین دسته از هدست‌های رزمی IVAS را آغاز کرد. بوش گفت که دستگاه مذکور”آزمایش خوبی انجام دادند” و اطمینان دارد که این برنامه موفق خواهد شد.

با این حال، بلومبرگ در اکتبر  در کزارشی منتشر کرد که آزمایش هولولنز در دفتر پنتاگون برای برخی از سربازان کابوس بود. بر اساس گزارش خلاصه آزمایش، 80 درصد از سربازان پس از سه ساعت استفاده از یگان، “اختلالات جسمی مؤثر بر ماموریت (از جمله سردرد، خستگی چشم و حالت تهوع) را تجربه کردند. در گزارش دیگری که بیزنس اینسایدر به آن دسترسی پیدا کرد، بیان شد که این دستگاه به دلیل طراحی خود حتی بر عملکرد سربازان در میدان نیز تأثیر می‌گذارد، زیرا دشمن می تواند نور شدید دستگاه را مشاهده کنند. حتی یکی از سربازان خاطرنشان کرد که دستگاه میتواند باعث کشته شدن ما شود.

طبق گزارشات، مایکروسافت این مشکل را حل کرده است، اگرچه هنوز نتوانسته بود تمام 6 روش ارزیابی را در آن زمان پشت سر بگذارد. سپس، گزارشی شگفت‌انگیز در این ماه منتشر شد که می‌گوید ارتش اکنون از هدست‌های IVAS در سال آینده در میدان استفاده خواهد کرد. به طور خاص، این دستگاه در یگان‌های عملیاتی و آموزشی ارتش توزیع خواهد شد، اما مشخص نیست که سربازان از آن برای کجا و برای چه استفاده خواهند کرد.

مایکروسافت در ماه اکتبر اشاره کرد که “هیچ نقشه راهی برای هولولنز ندارد”زیرا تلاش می کند بر قرارداد ارتش خود تمرکز کند ممکن است این یک راز باقی بماند که چگونه غول فناوری توانست این کار را تنها در عرض دو ماه انجام دهد، به ویژه بدون جزئیاتی که بگوییم چه حوزه‌های خاصی از IVAS بهبود یافته است. همچنین، هنوز هیچ بیانیه شناخته شده ای از ارتش ایالات متحده وجود ندارد که روشن کند آیا دستگاه تمام استانداردهای لازم را دارد یا خیر، اما با توجه به اینکه به سربازان اجازه می دهد از آن در میدان واقعی استفاده کنند احتمالاً نشان می دهد که در حال حاضر در آن سطح موفقیت قرار دارد. به گفته MIXED، این امر منجر به ارائه دو نسخه از هدست ها (IVAS 1.0 و IVAS 1.1) می شود. هر دو 5000 واحد خواهند بود، اگرچه تفاوت بین دو نسخه هنوز مشخص نیست.

اگر این طرح و گزارش در مورد IVAS هر دو کاملاً درست باشد، این می‌تواند به این معنا باشد که مایکروسافت به تازگی یکی از بزرگترین موانع موجود در دستگاه هولولنز خود را حل کرده است، که به دلیل اخبار منفی اخیر و «نقشه راه برای صحبت کردن» آینده‌ای مبهم دارد. نظر (اگرچه اسکات ایوانز، معاون واقعیت مختلط در مایکروسافت، اخیراً این موضوع را با گفتن اینکه آنها «فقط به دنبال نقطه طراحی مناسب برای تبدیل آن به یک به‌روزرسانی معنادار» توضیح داده است. و در صورتی که همه چیز برای ارتش خوب پیش برود، مایکروسافت می تواند به زودی کمربند خود را باز کند و بر برنامه های بعدی خود برای دستگاه بعدی هولولنز تمرکز کند.

منبع mspoweruser

نرم افزار حسابداری

آپدیت جدید ویندوز 11 و بی نیازی به گذرواژه ها

ChatGPT

نسخه ی جدید ChatGPT می‌تواند مکالمه‌ی صوتی با کاربر برقرار کند

جانی آیو مدیر اسبق اپل

مدیر سابق اپل، آیفون هوش مصنوعی را میسازد

تلگرام تبدیل به سوپر اپلیکیشن میشود

رونمایی سامسونگ از گلکسی رینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up