پرچمدار بعدی نوکیا با تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ معرفی می شود

شرکت اچ ام دی گلوبال ( HMD Global ) گوشی های زیادی را با نام تجاری معروف نوکیا روانه بازار کرده است . بر اساس گزارشات بدست آمده اچ ام دی گلوبال در حال توسعه پرچمدار جدیدی است که از آخرین بروزرسانی SoC استفاده میکند .در حال حاضر نام پرچمدار جدید نوکیا مشخص نشده است ، ولی با توجه به اینکه اچ ام دی گلوبال اکثر محصولات خود را مجهز به تراشه های کوالکام می کند احتمالا پرچمدار جدید خود را به تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ مجهز خواهد کرد .

علاوه بر این ، برخی از شرکت های چینی ویژگی های جدیدی را در محصولات خود استفاده میکنند ،  احتمالا پرچمدار نوکیا نیز از همین ویژگی ها استفاده خواهد کرد . ویژگی جدیدی که مطرح شده است ، ماژول پاپ آپ دوربین سلفی می باشد ; زمانی که کاربران از دوربین سلفی گوشی خود را استفاده نمیکنند توسط ماژول پاپ آپ دوربین سلفی پنهان می شود . به وسیله این تکنولوژی گوشی های آینده می توانند بدون حاشیه تولید شوند و این ایده ی بسیار خوبی می باشد . همچنین ، به احتمال بسیار بالا پرچمدار نوکیا از اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش بهره مند می شود ، اگرچه اسفاده اثر انگشت زیر صفحه نمایش به میزان دقت زیاد سنسور بستگی دارد.تمام  احتمالاتی که در مورد ویژگی های پرچمدار نوکیا زده شده است فعلا تائید نشده و حدس و گمان می باشند .

فعلا  اچ ام دی گلوبال زمان معرفی پرچمدار جدید خود را اعلام نکرده است . با این حال ، با توجه به برنامه معرفی محصولات جدید شرکت های سازنده گوشی های هوشمند در بین ماه های آگوست تا اکتبر سال جاری گوشی های جدید از برخی شرکت ها معرفی شوند . در هر حال احتمال دارد نوکیا پرچمدار جدید خود را در همین بازه زمانی معرفی کند و یا به زمان دیگری موکول کند .

منبع phonearena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up