هوش مصنوعی OpenAI جایگزین مهندسان نرم افزار می شود

هوش مصنوعی OpenAI جایگزین مهندسان نرم افزار می شود

بر اساس گزارشی که از Semafor منتشر شده  ، OpenAI بی سر و صدا صدها پیمانکار بین المللی را برای آموزش هوش مصنوعی خود در زمینه مهندسی نرم افزار استخدام کرده است. برخی از پیمانکاران، که در 6 ماه گذشته از مکان‌هایی مانند آمریکای لاتین و اروپای شرقی استخدام شده‌اند، بر اساس گزارش‌ها، وظیفه ایجاد داده‌هایی برای مربیگری هوش مصنوعی برای یادگیری کارهای ساده مهندسی نرم‌افزار را بر عهده داشته‌اند.

در حالی که OpenAI قبلاً محصولی به نام Codex را توسعه داده است که می‌تواند زبان طبیعی را به کد کاربردی تبدیل کند، استخدام پیمانکاران جدید این شرکت نشان می‌دهد که به دنبال پیشرفت این فناوری است و احتمالاً جایگزینی برای برخی از کدنویس‌های انسانی ایجاد می‌کند. سمافور با یکی از مهندسان در آمریکای جنوبی که برای یکی از نقش های پیمانکاری OpenAI مصاحبه کرده بود. به عنوان بخشی از این فرآیند، او وظیفه یافت باگ های کد هوش مصنوعی و ارائه توضیحاتی در مورد نحوه رفع اشتباهات آن را بر عهده داشت. این مهندس به Semafor گفت که فکر می‌کند این شرکت می‌خواهد داده‌های آموزشی را به فناوری هوش مصنوعی خود وارد کند.

Semafor با یکی از مهندسان پیمان‌کار OpenAI در آمریکای جنوبی صحبت کرده است که نشان می‌دهد وظیفه‌ی پیمان‌کاران پیدا کردن باگ‌های کدهای تولیدشده با هوش مصنوعی و ارائه‌ی توضیحاتی درمورد روش رفع مشکلات بوده است. این مهندس در بخشی از توضیحات خود گفت ازنظر او OpenAI قصد دارد داده‌های آموزشی را به فناوری هوش مصنوعی خود اضافه کند.

 OpenAI همچنین مالک چت بات پر سر و صدا هوش مصنوعی، ChatGPT است. از زمان راه اندازی این بات در اواخر سال گذشته،بسیاری از مشاغل مانند روزنامه نگاران، مدرسان و وکیلان احساس خطر می کنند زیرا ممکن است هوش مصنوعی در آینده ای نزدیک جای آن ها را بگیرد. مهندسان نرم افزار نیز ممکن است در آینده ای نزدیک احساس خطر کنند.

 بر اساس گزارش اینسایدر برخی از کارمندان آمازون مدت ها قبل استفاده از ChatGPT را برای کمک به کدنویسی آغاز کرده‌اند، اگرچه این شرکت به کارمندان خود هشدار داده است که اطلاعات محرمانه شرکت را با این ربات به اشتراک نگذارند.

منبع businessinsider

نرم افزار حسابداری

آپدیت جدید ویندوز 11 و بی نیازی به گذرواژه ها

ChatGPT

نسخه ی جدید ChatGPT می‌تواند مکالمه‌ی صوتی با کاربر برقرار کند

جانی آیو مدیر اسبق اپل

مدیر سابق اپل، آیفون هوش مصنوعی را میسازد

تلگرام تبدیل به سوپر اپلیکیشن میشود

رونمایی سامسونگ از گلکسی رینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up