نوکیا تصاویر ثبت شده با آخرین پرچمدار خود را منتشر کرد

همه چشم ها به اچ ام دی گلوبال (HMD Global) مالک برند نوکیا دوخته شده است ، انتظار می رود این شرکت فنلاندی در تاریخ ۲۱ ماه آگوست (۳۰ مرداد) پرچمدار خود را معرفی کند . بسیاری معتقد هستند که شرکت اچ ام دی گلوبال پرچمداری شبیه به گوشی نوکیا ۹ را معرفی خواهد کرد .احتمال دیگری وجود دارد که از نوکیا ایکس ۶ (Nokia X6) رونمایی کند ، در حال حاضر این دستگاه بصورت انحصاری در بازار چین عرضه می شود .

لازم به ذکر است که رویداد معرفی محصول جدید نوکیا در هند برگذار خواهد شد . پس از آنکه تاریخ اعلام برگذاری مراسم رونمایی از پرچمدار نوکیا مشخص شد ، شرکت اچ ام دی گلوبال تصمیم گرفته است که عکس برداری از هفته فشن مد Lakme که به وسیله ی پرچمدار خود ثبت شده است را به عنوان تبلیغات استفاده کند .

این تصاویر طی اکانت رسمی Nokia موبایل هند در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده‌اند. شنیده‌ها حاکی از آن است که HMD Global هیچ برنامه‌ای برای IFA 2018 ندارد؛ بدین معنی که در همایش ماه آینده شاهد معرفی دستگاه جدیدی از سوی این شرکت نخواهیم بود.با این حال، به نظر می‌رسد که جدیدترین تلفن هوشمند نوکیا بعد از IFA 2018 در دسترس قرار گیرد. اگرچه هنوز مطمئن نیستیم که اچ‌ام‌دی تا پایان سال پرچم دار دیگری را به بازار عرضه خواهد کرد یا خیر!

تمام عکس ها در اکانت رسمی نوکیا موبایل هند در اینستاگرام منتشر شده است . بر اساس گزارش های منتشر شده شرکت HMD Global در حال حاضر هیچ برنامه ای برای شرکت در IFA 2018 ندارد ، که به این معنی است که هیچ محصول جدیدی در این مراسم از این شرکت معرفی نمی شود .

با این حال گوشی های هوشمند جدید نوکیا در مراسم IFA 2018 حتما معرفی می شوند . اما مطمئن نیستیم که تا پایان سال شرکت HMD Global گوشی هوشمند جدید دیگری را معرفی خواهد کرد یا خیر.

منبع phonearena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up