مایکروسافت در تلاش است تا صفحه تنظیمات USB4 در ویندوز 11 اضافه کند

مایکروسافت اولین بیلد Canary 25314 خود را  در کنار بیلد Dev 23403 برای ویندوز 11 منتشر کرد که همچنین محتوای توصیه شده را به فایل سیتم عامل دسکتاپ اضافه می کند. برای کسانی که اطلاعات زیادی از این بیلد ندارند، کانال Canary اساساً همان کانال توسعه دهنده Dev است، و همانطور که معمولاً نسخه های آزمایشی بیلد ها در اختیار اینسایدر قرار می گیرد، ساخت جدید Canary دارای ویژگی‌های پنهانی است که مهندسان مایکروسافت در کنار موارد اعلام شده روی آن کار می‌کنند.

کاربر توییتر با نام آلباکور یک صفحه تنظیمات اختصاصی برای دستگاه‌های USB4 در داخل  این بیلد جدید پیدا کرده است. اسکرین شاتی که این کاربر توییتر منتشر کرده است بخشی برای فهرست برنامه دستگاه های USB4 نشان می دهد. اسکرین شات های منتشر شده فقط زیر دستگاه‌های USB4 متصل را نشان می‌دهد، نام و مدل دستگاه ها مشخص نمی باشد، این کاربر به لوازم جانبی مجهز به USB4 دسترسی نداشت.

windown 11 settings usb4

در تنظیمات USB بیلد قبلی در کانال Dev ویندوز 11، صفحه USB تقریباً مشابه ویندوز 10 است، به عنوان مثال، هنگامی که دستگاه‌های USB در اتصال به سیستم مشکل دارند، اعلان‌ها را نشان می‌دهد. صفحه جدید تنظیمات USB4 در ویندوز 11 پنهان است، به این معنی که به طور پیش فرض غیرفعال است، اما میتوان برخی از ترفندها آن را فعال کنید.

اما با فعال سازی این بخش ممکن است باعث بروز مشکلاتی در ویندوز شوند، قابلیت هایی که در ویندوز 11 پنهان شده اند مایکروسافت توصیه میکند که کاربران آن را فعال نکنند، زیرا ناقص هستند.

منبع neowin

نرم افزار حسابداری

آپدیت جدید ویندوز 11 و بی نیازی به گذرواژه ها

ChatGPT

نسخه ی جدید ChatGPT می‌تواند مکالمه‌ی صوتی با کاربر برقرار کند

جانی آیو مدیر اسبق اپل

مدیر سابق اپل، آیفون هوش مصنوعی را میسازد

تلگرام تبدیل به سوپر اپلیکیشن میشود

رونمایی سامسونگ از گلکسی رینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up