سلطان رمز ارز قرار است در پرونده کلاهبرداری FTX ادعای بی گناهی کند

سلطان رمز ارز قرار است در پرونده کلاهبرداری FTX ادعای بی گناهی کند

بر اساس گزارش رویترز به گفته یک منبع آگاه، انتظار می‌رود سام بنکمن فرید بنیان گذار صرافی ورشکسته ی FTX در روز سه‌شنبه در خصوص اتهامات مبنی بر فریب سرمایه‌گذاران و غارت میلیاردها دلار در صرافی خود اعتراف کند. سام بکمن پیش از ورشکسته شدن صرافی FTX، یکی از میلیاردهای بازار رمز ارزها و لقب سلطان رمز ارز را به وی داده شده بود. متهم سام بکمن متهم به این است که به طور غیرقانونی از سپرده های مشتریان FTX برای حمایت از صندوق پوشش ریسک از شرکت Alameda Research، خرید املاک و مستغلات و میلیون ها دلار کمک های سیاسی استفاده کرده است. همچنین گفته می شود کسانی که در این پرونده با بنکمن همکاری کرده اند از دادگاه درخواست کرده اند که نامشان را فاش نکنند.

سام بنکمن  قرار است روز سه‌شنبه به وقت تهران در دادگاه حاضر شود تا از قاضی ایالات متحده لوئیس کاپلان در منهتن از خود دفاع کند.  وکیل بنکمن فرید به سوالات رسانه ها هیچ پاسخی ارائه نکرد. ادعای بی گناهی در چنین پرونده هایی بسیار عادی است. متهمان می توانند که ادعای خود را در تاریخ بعدی دادگاه تغییر دهند. بنکمن فرید در هفته های گذشته پس از دستگیری سه مرتبه در جلسات دادگاه حضور پیدا کرد و با وثیقه 250 میلیون دلاری آزاد شده است.

 بنکمن فرید تحت نظارت دولت امریکا قرار گرفته و باید با والدینش که هر دو استاد دانشکده حقوق استنفورد در کالیفرنیا هستند، زندگی کند. فرید بنکمن فارغ التحصیل موسسه فناوری ماساچوست به دو فقره کلاهبرداری و شش فقره توطئه از جمله پولشویی و ارتکاب تخلفات مالی کمپین متهم شده است. اگر مجرم شناخته شود ممکن است با ۱۱۵ سال زندان مواجه شود.

منبع reuters

نرم افزار حسابداری

آپدیت جدید ویندوز 11 و بی نیازی به گذرواژه ها

ChatGPT

نسخه ی جدید ChatGPT می‌تواند مکالمه‌ی صوتی با کاربر برقرار کند

جانی آیو مدیر اسبق اپل

مدیر سابق اپل، آیفون هوش مصنوعی را میسازد

تلگرام تبدیل به سوپر اپلیکیشن میشود

رونمایی سامسونگ از گلکسی رینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up