تصاویر گوشی هواوی میت ۲۰ پرو منتشر شد

Huawei-Mate-20-Proتصاویر رسمی از گوشی هواوی میت ۲۰ پرو (Mate 20 Pro ) توسط وب سایت آلمانی WinFuture به همراه جزئیات کامل از سخت افزار این دستگاه منتشر کرد . در حالی که این اولین نگاه به پرچمدار جدید شرکت چینی هواوی است ، ولی در چندین روز گذشته تصاویری از برادر کوچکتر این گوشی هواوی میت ۲۰ به همراه فری بادز ۲ پرو وایرلس منتشر شد . انتظار داریم هواوی هدفون جدید خود را همراه پرچمدار جدید خود عرضه کند . گوشی هواوی میت ۲۰ پرو از همان دوربین سه گانه ای که در نسخه معمولی است استفاده شده ، باتوجه به اینکه هواوی در قسمت جلوی پرچمدار جدید خود از سنسورهای تشخیص چهره ، بلندگو و LED استفاده کرده است ، بریدگی عریض تری در این گوشی شاهد هستیم . در حال حاضر اندازه صفحه نمایش تایید نشده است ، اما گفته می شود رزولوشن صفحه نمایش این گوشی ۳۱۲۰ * ۱۴۴۰ می باشد . در حالی که حسگر اثر انگشت گوشی هواوی میت ۲۰ در پشت گوشی قرار داده شده ولی هواوی میت ۲۰ پرو از حسگر یکپاره با صفحه نمایش بهره مند شده است . پرچمدار جدید هواوی در سه رنگ مشکی ، آبی و Twilight به بازار عرضه می شود .

پرچمدار جدید هواوی پیشفت زیادی در دوربین داشته است ، این دستگاه مجهز به دوربین سه گانه با لنزهای شرکت معروف لایکا شده است . لنزهای استفاده شده در این گوشی با گشودگی دیافراگم از f/1.8 تا f/2.4 و زوم اپتیکال ۵ برابر بزرگنمایی مجهز شده است . میت ۲۰ پرو همانند نسخه استاندارد از تراشه کرین ۹۸۰ است که از ترکیب ۸ هسته Cortex-A55 و Cortex-A76 با معماری ARM استفاده شده است . روزنامه آلمانی می گوید نسخه سومی از این گوشی وجود دارد که فعلا اطلاعاتی از آن گوشی منتشر نشده است . نسخه سوم سری گوشی میت ۲۰ با نام Everest شناخته می شود ، مدلی بالارده تر از نسخه پورشه دیزاین و یا با نمایشگری بزرگتر خواهد بود .

شرکت چینی هواوی  سری گوشی جدید خود را در ۱۶ اکتبر (اواخر مهر ماه ) در شهر لندن رونمایی خواهد کرد . اما به دلیل مشکلاتی که میان دولت چین و ایالات متحده وجود دارد به احتمال زیاد فروش این گوشی در امریکا با مشکل مواجه شود .

منبع androidpolice

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up