پشتیبانی نرم افزار آرپا

خدمات پشتیبانی در شرکت نرم افزاری آرپا ، یکی از مراحل ویژه در چرخه ی حیات محصولات و همچنین راه ارتباطی دائم میان آرپا با مشتریان است . مجموعه ی آرپا با نیروهای متخصص خود در تلاش است تا بستری لازم برای بهره مندی بهتر مشتریان از امکانات نرم افزار و رفع مشکلات در نرم افزار را فراهم آورد.

علاوه بر خدمات پشتیبانی نرم افزارهای آرپا ، به صورت مرتب  به روز رسانی سیستم ها ارائه می شود و همچنین با هرگونه تغییرات در قوانین حسابداری و مالیاتی کشور ، در سیستم های مشتریان اعمال خواهد شد و متخصصان پشتیبانی آرپا برای پیاده سازی این تغییرات در کسب و کار همراه مشتریان آرپا هستند.

خدمات پشتیبانی آرپا در تمامی استان های کشور برای مشتریان در دسترس می باشد .

 

تمدید :

۱-با تمدید سالیانه پشتیبانی ، می توانید در سال به مدت ۶ ساعت از حضور کارشناسان آرپا جهت رفع اشکال به صورت حضوری بهره ببرید .(این ساعت می تواند یک جا و یا طی دو جلسه برگزار شود )

۲-با تمدید می توانید آخرین نسخه های نرم افزار را طی سال دریافت نمایید.تغییرات شامل: درخواستهای سایر مشتریان و بهینه سازی سیستم توسط تیم نرم افزار

 تغییرات گزارشات فصلی در کمترین زمان، بعد از اعلام سازمان مالیات

تغییرات برنامه بیمه و مالیات حقوق و دستمزد در کمترین زمان ممکن

۳-تماس با کارشناسان پشتیبانی بابت رفع اشکال کاربران

 

عدم تمدید:

۱-عدم حضور کارشناسان در صورت بروز مشکل

۲-عدم نصب مجدد نرم افزار توسط شرکت آرپا در صورت بروز مشکل برای سرور

۳-عدم پاسخگویی در صورت تماس با واحد پشتیبانی

۴-در هر زمان که تمدید مجدد صورت گیرد ، مبلغ پشتیبانی برای سالها، ماهها و روزهایی که تمدید صورت نگرفته دریافت می شود .

keyboard_arrow_up