گوگل با همکاری شرکت های چینی در این کشور خدمات ابری ارائه می دهد

شایعات زیادی در رابطه فعالیت دوباره شرکت بزرگ گوگل در کشور چین منتشر شده است و سپس مشخص شده است که فعالیت شرکت گوگل حقیقت دارد . در گزارش های منتشر شده مشخص شده است که گوگل در حال کار بر روی موتور جستجوی اصلاح شده خود می باشد . همچنین شایعاتی منتشر شده است که گوگل در حال مذاکره با شرکت های Inspur و Tencnt و برخی از شرکت های چینی است تا سرویس ابری خود را برای کشور چین ارائه دهد .

گوگل می خواهد سرویس هایی از جمله گوگل درایو(ِDrive) و گوگل داکز (Docs) را در کشور چین ارائه دهد ، و باید از طریق مراکز داده و همچنین از سرورهای جدید در کشور چین راه اندازی کند ; دلیل این کار این است که دولت چین در اقدامی تممام شرکت های ارائه دهنده اینترنت را الزام به ذخیره سازی اطلاعات کاربران در کشور خودش کرده و این نیاز به سرورهای جدید دارد . در نتیجه شرکت گوگل با شرکت های بزرگی از جمله Tencent , Inspur و برخی از شرکت های بزرگ در حال مذاکره می باشد .

بر اساس اطلاعات بدست آمده از منابع ، مذاکرات گوگل و دیگر شرکت های معتبر در اوایل سال جاری میلادی شروع شد و تا ماه مارس به سه شرکت به توافق نهایی رسیدند . با این حال مشخص نیست که گوگل برنامه های خود را در کشور چین به حالت اجرایی در بیاورد چون برخی تنش های تجاری میان چین و امریکا در ماه های اخیر اتفاق افتاد . به هرحال ، هیچ یک از نمایندگان شرکت های گوگل ، تنسنت و اینسپر به شایعات منتشر شده پاسخی نداده اند و این موضوع کاملا طبیعی می باشد .

منبع نرم افزار حسابداری اسپید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up