گوشی هواوی نوا ۳i با تراشه کرین ۷۱۰ معرفی شد

در هفته گذشته شرکت هواوی از گوشی جدید خود از سری نوا را با نام نوا ۳e معرفی کرد ، این گوشی نسخه بروز شده گوشی پی ۲۰ لایت می باشد . در حال حاضر هواوی محصول دیگری را با قیمت پایین تر با نام نوا ۳i را در کشور فیلیپین معرفی کرده است . برخلاف نوا ۳ این گوشی به ۴ گیگابایت رم ، دوربین دوگانه در جلو و عقب گوشی مجهز شده است . دوربین های پشت این دستگاه به ترتیب ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی نوا ۳e با سنسورهای ۲۴ و ۲ مگاپیکسلی مجهز شده اند .

گوشی هوشمند نوا ۳i اولین محصول هواوی می باشد که به تراشه ۱۲ نانومتری کرین ۷۱۰ مجهز شده است . این تراشه در مجموع هشت هسته ای می باشد که با چهار تراشه ۲٫۲ گیپاهرتزی Cortex-A73 و چهار هسته پردازشی ۱٫۷ گیگاهرتزی Cortex-A53 برای پردازش های ضعیف تر ساخته شده است . نوا ۳i مجهز به صفحه نمایش ۶٫۳ اینچی LCD و با رزولوشن فول اچ دی پلاس با نسبت تصویر ۱۹:۹ بهره مند شده است . نسبت تصویر نوا ۳i همانند نوا ۳ با ۱۹:۹  می باشد .

گوشی هواوی نوا ۳i فقط در یک مدل INE-LX2 با حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می شود . البته با وجود درگاه کارت حافظه جانبی امکان افزایش حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت نیز فراهم می شود . نوا ۳i مجهز به سیستم عامل اندروید ۸٫۱ و با رابط کاربری EMUI می شود . هواوی محصول جدید خود را با قابلیت های هوش مصنوعی و GPU Turbo راهی بازار می کند . هواوی مصول جدید خود را مجهز به ارتباط بی سیم وای فای استاندارد ۸۰۲٫۱۱b/g/n با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز محدود است . همچنین از بلوتوث نسخه ۴٫۲ برای دریافت و ارسال اطلاعات استفاده شده است .

هواوی برای این گوشی از باتری ۲۴۰۰ میلی آمپری که با شارژر ۱۰ واتی تغذیه خواهد شد استفاده کرده است  . هواوی نوا ۳i را در ۳ رنگ مشکی ، سفید و بنفش در اختیار کاربران قرار خواهد داد . قیمت این محصول حدود ۲۶۰ تا ۳۰۰ دلار خواهد بود .

منبع gsmarena

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up