پیش نمایش ویژوال استودیو ۲۰۱۹ مایکروسافت

ویژوال استودیو 2019

اگر در جریان باشید هم اکنون کنفرانس جهانی Connect() 2018 در حال برگزاری می باشد و غول نرم افزاری (مایکروسافت) آماده معرفی ابزارهای محبوب خود برای توسعه دهندگان نرم افزار می باشد . یکی از مهم ترین بخش های این کنفرانس ، پیش نمایش نسخه محبوب و جدید ویژوال استودیو ۲۰۱۹ بود که این محصول از امروز برای علاقه مندان در دسترس می‌باشد .

مایکروسافت در پیش‌نمایش  Visual Studio 2019  تغییرات و پیشرفت های اضافه شده در این ابزار محبوب را معرفی کرد . ردموندی ها در نسخه جدید ویژوال استودیو علاوه بر بهبود یافتن رابط کاربری ، پیشرفت هایی در هوش مصنوعی (Aİ) و İntelicode نیز شامل می شود . همچنین مایکروسافت می گوید در این نسخه تعامل بهتری با مخازن کد گیت (Git)  دارد و در نتیجه در اجرای کدهای برنامه نویسی سریع تر از نسخه ی قبلی عمل خواهد کرد .
علاقه مندان پس از نصب و راه اندازی این ابزار ، اولین تغییری که مشاهده خواهند کرد ، منوی استارت جدیدی است برای ویژوال استودیو ۲۰۱۹ طراحی شده است .هدف مایکروسافت از طراحی جدید منوی استارت در این نسخه ، تعامل بیشتر و سازنده تر با مخازن محلی یا آنلاین گیت ، آژور و دیگر مخازن می باشد .  اما تغییرات رابط کاربری فقط در منوی استارت خلاصه نمی شود ، زمانی که به محیط اصلی برنامه وارد شوید ، تغغیراتی در تم جدید ابی رنگ ، آیکون های جدید و رابط کاربری ساده ترس را مشاهده خواهید کرد .

نوی استارت ویژوال استودیو ۲۰۱۹

همچنین ، جستجوی داخلی ویژوال استودیو ۲۰۱۹  تغییرات زیادی داشته است ، به شما این امکان را می دهد تا جستجوی تنظیمات و یا جستجوی فرامین و گزینه های نصب را جستجو کنید . بهبودهای بخش جستجو در قسمت باگ زدایی (Debugging) نیز اضافه شده است و شما می توانید در قسمت های Locals ,Autos و Watch به جستجو بپردازید .

در حال حاضر این قابلیت را دارد تا İbteliCode را در مخازن کدهای شما آموزش داده و در نتیجه می تواند عملکرد بهتری را در پیشنهاد الگوهای کد نویسی بر اساس کدهای پیشین شما داشته باشد .اما مایکروسافت برای تیم های برنامه نویسی هدیه جالبی در نظر گرفته است , نصب پیش فرض ویژوال استودیو لایو در نسخه ۲۰۱۹ در دسترس می باشد که به کاربران این امکان را می دهد برای تکمیل پروژه با دیگران همکاری کنند .

در نهایت علاوه بر راه اندازی پیش نمایش ویژوال استودیو ۲۰۱۹ ، مایکروسافت اولین پیش نمایش Net Core 3. را همراه فریم ورک های ویندوز فرم WPF و WinUI راه اندازی کرده است . در حال حاضر این سه فریم ورک بصورت متن باز در گیت هاب (GitHub) قرار داده شده اند .

منبع windowscentral

Visual Studio 2019, ویژوال استودیو 2019

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up