پروت پهپاد جدید مجهز به دوربین حرارتی معرفی کرد

Parrot

در چند سال اخیر شاهد پیشرفت های زیادی در تولید گجت های شرکت پروت (Parrot) بوده ایم. شرکت پروت محصولات جذابی از جمله هدست بلوتوث، اسپیکر و پهپاد تولید می کند. این شرکت در سال گذشته پهپاد جدید خود را با نام انافی (Anafi) را معرفی کرد، انافی یکی از بهترین پهپادهای بازار و رقیب بزرگی برای پهپاد ماویک شرکت دی جی آی می باشد. اما این شرکت در تلاش است با ارتقای محصولات خود طرفداران بیشتری را جذب کند.

تفاوت بزرگ پهپاد جدید شرکت پروت نسبت به سایر پهپادهای بازار، مجهز شدن به دوربین حرارتی عریض طراحی شده توسط شرکت Flir است. پهپاد ANAFI Thermal به وسیله ی دوربین حرارتی خود قادر است تصویربرداری زنده با رزولوشن بسیار بالا را انجام دهد. با استفاده از این فناوری، این شرکت فرانسوی امیدوار است پهپادهای پروت را برای طیف گسترده ای از کاربردها ارائه کند از جمله در سازمان های نظارتی و بازرسی استفاده شود.

پهپاد جدید انافی با استفاده از دوربین حرارتی می تواند برای سازمان آتش نشانی، بازرسی های پنل های خورشیدی، کارگران ساختمانی و همچنین برای دیگر فعالیت های از جمله بررسی های عایق بندی و نشت های حرارتی در ساختمان ها استفاده شود.

سیستم جدید پهپاد پروت شامل دوربین ۴K HDR باسنسور ۲۱ مگاپیکسلی و زوم دیجتال ۳ برابری می باشد که در پشت پهپاد نصب شده است و قادر به چرخش ۹۰ درجه ای به بالا و پایین است که قابلیت مفیدی برای بازرسی های ساختمانی خواهد بود. همچینی باتری این پهپاد نیز ارتقا داده شده است و می تواند با هر بار شارژ تا ۲۶ دقیقه پرواز داشته باشد. پهپاد جدید ANAFI Thermal با سه باتری از ماه آینده  با قیمت ۱۹۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

منبع techcrunch

ANAFI Thermal, پروت, پهپاد حرارتی, دوربین حرارتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up