مایکروسافت پتنت سنجش فشار خون روی سر ثبت کرد

چالش جدید و بسیار بزرگی که در سنسورهای استفاده شده در گجت های پوشیدنی و سلامتی قرار گرفته است ، سنجش فشار خون است بدون نیاز به اتصالات و کاف که در دست کاربر چندین بار تکرار میشد. مایکروسافت روز گذشته اختراعی را ثبت کرده است و اطلاعاتی در مورد چگونگی استفاده از سنسورهای تشخیص فشار خون روی عینک منتشر کرده است .پتنت جدید مایکروسافت به کمک ترکیبی از سنسورهای اپتیکال که قادر به اندازه گیری پیوسته و همچنین ذخیره سازی پالس ها از ۳ منطقه مختلف از صورت کاربر می باشد .

دستگاه فشار سنج مایکروسافت علاوه بر این امکانات مجهز به سنسورهای اینرسی و یک واحد پردازش است که قادر به مقایسه امواج و پالس های ثبت شده و همچنین مجهز به کدرپالس شده است ، در واقع مدت زمان تاخیر رسیدن خون خارج شده از قلب و رسیدن آن خون به سه منطقه در صورت را ثبت می کند . مدت زمان کدرپالس در واقع یک اندازه گیری برای رفتار کوتاه مدت فشار سیستولیک کاربر می باشد . ارزیابی مایکروسافت نشان می دهد این اختراع جدید ردموندی ها هم خوانی بسیار خوبی با فشار خون واقعی دارد .

مایکروسافت معتقد است سنسور فشار سنج جدید می تواند به عنوان یک ابزار جدید و قابل قبول جهت اندازه گیری فشار خون در جامعه باشد ، دستگاه فشار سنج مایکروسافت دیگر نیازی به نوع فعالیت کاربر در طول روز ندارد ، همچنین این دستگاه می تواند با توجه به اندازه گیری پیوسته فشار خون اطلاعاتی مفیدی را برای گزشکان معالج قرار دهد . در حال حاضر فشار سنج های مورد استفاده نیازمند متوقف کردن فعالیت کاربر برای مدت زمان مشخص و بستن کاف بر روی دست کاربر می باشد .

منبع mspoweruser

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up