مایکروسافت سرفیس ۴۰۰ دلاری معرفی کرد

شایعاتی منتشر شده است که مایکروسافت بر روی یک تبلت سرفیس ارزان قیمت ۴۰۰ دلاری کار می کند و به نظر می رسد که در هفته جاری موفق به دریافت مجوز از سازمان FCC شده است .  WinFuture اسنادی از سخت افزار سرفیس جدید مایکروسافت منتشر کرده است ، این اسناد نشان می دهد تبلت سرفیس ارزان قیمت مایکروسافت از یک شارژر کم قدرت و با ابعاد بسیار مجهز خواهد شد . بلومبرگ نیز گزارش کرده بود که مایکروسافت از یک دستگاه ۱۰ اینچی با لبه های گرد و با درگاه یو اس بی نوع C برای شارژ کردن دستگاه  عرضه خواهد کرد .

بر همین اساس گفته می شود سرفیس های جدید سبک تر از سرفیس پرو با پردازنده های اینتل و همچنین با نسخه کامل ویندوز ۱۰ با آخرین بروزرسانی عرضه می شود . گفتنی است مایکروسافت قصد دارد سرفیس  های کوچکی را مجهز به LTE و همراه با کاور کیبورد ، قلم استایلوس و ماوس مجهز خواهد کرد و روانه بازار کند . هدف از عرضه تبلت های ارزان قیمت این است که مناسب دانشجویانی می باشد که توانایی خرید سرفیس های قدرتمند را ندارند و می توانند با تهیه این مدل از سرفیس ها انتخاب بسیار خوبی داشته باشند . شرکت مایکروسافت تقریبا ۳ سال پیش آخرین تبلت ارزان قیمت خود را با نام سرفیس ۳ روانه بازار کرده بود .

در حال حاضر ، مایکروسافت خبرهایی از تبلت کوچکتر را تائید نکرده است و مشخص نیست که این شرکت چه زمانی سرفیس های جدید خود را معرفی خواهد کرد و همچنین مشخص نشده است که آیا واقعا مایکروسافت این نوع تبلت ها را با قیمت پایین عرضه خواهد کرد یا خیر. احتمال داده می شود مایکروسافت قبل از شروع مدارس این نوع تبلت ها را معرفی کند .

منبع theverge

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

keyboard_arrow_up